Tuesday, August 4, 2009

PAS TIDAK PERNAH MENERIMA ANJING ATAU APA APA SPESIS HAIWAN UNTUK MENJADI AHLINYA




Mohd Khairul Azam bin Abdul Aziz iaitu Penasihat Undang Undang Gabungan NGO Pembela Negara (MAGARAN) sebelum ini membuat kenyataan bahawa beliau adalah ahli PAS di Kawasan Sungai Ramal, Kajang, sebenarnya tidak pernah mendaftar sebagai ahli PAS.

Semakan telah dibuat di Pejabat Agung PAS melalui Sekretariat JOM JOIN PAS dan perkara itu telah disahkan secara rasmi oleh PAS.

Dewan Pemuda PAS Kawasan Serdang juga ingin memaklumkan bahawa TIDAK TERDAPAT PAS KAWASAN SUNGAI RAMAL seperti yang beliau dakwa.

Yang wujud hanyalah PAS Cawangan Sungai Ramal iaitu sebuah cawangan PAS yang berada di bawah seliaan PAS Kawasan Serdang.

Ketika masih menjadi mahasiswa di kampus UKM, beliau pernah memegang jawatan sebagai Presiden kepada sebuah pertubuhan haram yang dikenali sebagai TINDAKAN SISWA BERSATU (TSB).

Suatu fakta yang menarik yang perlu diketahui oleh semua adalah ketika beliau menjadi Presiden TSB, TSB telah kalah di kesemua 51 kerusi yang dipertandingkan dalam Pilihanraya Kampus UKM.

Hasilnya, Majlis Perwakilan Pelajar UKM ketika itu telah berjaya dikuasai oleh kelompok ISLAM PENYELAMAT UMMAH (pro mahasiswa) yang menjadikan "Mahasiswa Mampu Memimpin" sebagai motto perjuangan.

Sejak dari itu, TSB tidak lagi dikenali sebagai Parti Tindakan Siswa Bersatu tetapi telah dikuburkan dengan nama Tahun Sapu Bersih atau Tersungkur Seperti Buzer@Buzze.

Buzze@Buzer adalah nama manja beliau ketika di UKM.

SUMBER : www.dppks.blogspot.com


ULASAN : Memang makhluk nih kuat menipu. Kesian mak ayah dia....

2 comments:

  1. Salam....

    Alhamdulillah. Susah hati ana bila tak dapat capai blog anta.

    ReplyDelete
  2. PAS TIDAK PERNAH MENERIMA ANJING ATAU APA APA SPESIS HAIWAN UNTUK MENJADI AHLINYA.....?

    PAS TU PARTI AJARAN SESAT.....

    HANYA SYAITAN DAN DAJJAL SAHAJA DITERIMA OLEH PAS MENJADI AHLI......

    ReplyDelete