Thursday, July 23, 2009

TG HJ NIK AZIZ AKAN IKUT BERDEMONSTRASI




Ayuh anak muda !! Jika TG Hj Nik Aziz yang sudah lanjut usia itu juga mahu turut sama berada di barisan hadapan untuk menguburkan ISA, mengapa tidak kita?!!

Turunlah beramai-ramai untuk menzahirkan rasa benci dan rasa jijik kita terhadap akta zalim ini !! Tunjukkan bahawa anak muda Malaysia juga setanding anak muda negara lain yang mampu memberikan pengajaran kepada kerajaan lanun !!

Ingat !! Yang memerintah negara ini adalah sebenarnya perosak anak bangsa Malaysia !! Merekalah yang menjahanamkan masa depan anak bangsa kita dengan "teori teori" gampang !!

Jangan kita lupa !! Perjuangan kita hari ini adalah demi masa depan generasi kita yang akan datang !!

Ayuh anak muda !! Negara ini adalah tanah tumpah darah kita !! Bangunlah !! Kuburkan petualang bangsa dan konco konconya !!

Sekurang kurangnya hadirlah beramai ramai bagi melindungi Mursyid al-'Am yang kita kasihi ini daripada semburan air meriam yang memedihkan itu !! Adalah menjadi tanggungjawab kita untuk melindungi beliau daripada gas pemedih mata yang bakal dibedil oleh FRU yang "gila bedilan" itu !!

Jangan lupa wahai anak muda !! 1 Ogos 2009 !! Hari untuk "bersukaria" dan "bermesra" bersama abang abang polis yang tidak punya jatidiri itu !! Dengar cerita Ibrahim Katak Puru pun akan turut melompat dengan penuh manja di jalanraya bersama kelompok yang hina dina itu !!

UMNO akan membalingkan biskut ke arah kita dan "polis" akan mengejar biskut biskut itu !! Hati hatilah wahai anak muda !!

Bersama kita buktikan bahawa kita tidak sehina dan sekeji kelompok itu !! Buktikan bahawa kita masih punya harga diri !! Buktikan kita tidak akan melacurkan harga diri kita seperti mana kelompok kelompok banjingan dan goblok yang akan turut "berdemonstrasi" pada hari yang sama !!

No comments:

Post a Comment