Tuesday, July 14, 2009

IBRAHIM ALI YANG HARAMJADAH




Makhluk kaki lompat yang sangat tidak mengenang budi nih berbunyi lagi. Kali ini terang terangan beliau menghina kepimpinan Tg Hj Nik Aziz, kerajaan Kelantan pimpinan PAS dan seluruh ahli PAS.

Menurut makhluk ini, TG Hj Nik Aziz menjadi seorang yang pengecut apabila gagal menyahut cabaran Muhyiddin.

Menurut makhluk ini, kerajaan PAS sepatutnya membentangkan laporan prestasi kerajaan Kelantan.

Menurut makhluk ini, penduduk Manek Urai masih menggunakan air bukit sebagai sumber utama adalah kerana kegagalan kerajaan pimpinan TG Hj Nik Aziz menyediakan kemudahan air paip kepada mereka.

Menurut makhluk ini, PAS gagal membawa pembangunan ke Kelantan khususnya ke Manek Urai. Penduduk Manek Urai terus terusan dipinggirkan oleh kerajaan pimpinan TG Hj Nik Aziz.

Kesimpulannya, makhluk ini mahu pengundi Manek Urai memberikan undi kepada parti yang boleh membawa pembangunan kepada mereka. Parti manakah itu? Parti haramjadah yang dipimpin oleh pemimpin yang juga haramjadah. Parti yang sedang dijilat oleh Ibrahim Ali yang sangat haramjadah juga.

Dasar makhluk takde maruah. Kalau bukan kerana PAS bagi ko bertenggek di Pasir Mas, dah lama ko berkubur. Ko menang bukan atas kekuatan sendiri. Ko menang kerana menggunakan lambang bulan. Kalau dengan "kekuatan" sendiri, nescaya ko dah hilang deposit macam di Pengkalan Pasir ari tu.

Nak bercakap tentang pembangunan konon. Buka mata luas luas sikit. Orang yang lupa diri nih macam haiwan yang berkaki empat. Malah, lebih hina daripada itu.

Apakjah haiwan berkaki empat yang sesuai untuk diumpamakan dengan Ibrahim Ali? Cuba tengok belakang tembok paras pinggang tu.

2 comments:

  1. gara-gara yb yang akan tamat tempoh hayatnya menjadi yb.

    ReplyDelete
  2. tak payah sebut atau buat cerita hal tok lompat nie.. meluap dh ore pasir mas.. ore pasir mas x sir doh

    ReplyDelete