Friday, December 4, 2009

MANUSIA YANG GAGAL MENUTUP AURAT ISTERINYA CUBA MENASIHATI TG HJ NIK AZIZ UNTUK KEMBALI KE PANGKAL JALAN - KESESATAN NYATA PENGANUT AGAMA HADHARI



Anak Hussein Onn minta Tok Guru Menteri Besar Kelantan mengaku salah dan memohon maaf kepada semua pihak yang terlibat dengan isu "doa bala".

Tunjukkanlah di mana salahnya doa itu. Jangan main sebut "Nik Aziz salah" jer. Buktikan di mana salahnya. Buktikan wujudnya prima facie dalam isu "doa bala" ini.

Jika "doa bala" Tok Guru tu salah dan terpesong daripada ajaran Islam, maknanya Tok Guru telah sesat. So, dakwa Tok Guru di Mahkamah Syariah. Jangan hanya bercakap dalam media jer.

Jika UMNO hanya mengatakan Tok Guru salah tetapi gagal untuk membuktikan di mana salahnya Tok Guru, maka itu bererti UMNO dan Hadhari itulah yang sebenarnya sesat lagi menyesatkan.

Tak perlulah untuk UMNO mengarahkan Mufti untuk berkokok dan mengarahkan Majlis Fatwa untuk melalak jika takut untuk membawa Tok Guru di Mahkamah Syariah. Debat dan bahas dengan dalil dah hujah masing masing bagi mencari kebenaran.

Kalau setakat Harussani, Noh Gadut, Dr Shukur Hussin, Dr Mahmood Zuhdi, Dr Uthman el-Muhammadi dan beberapa orang lagi tu, rasanya jangan ikut campur. Jangan jadi perkakas UMNO. Jangan jadi kaldai tunggangan UMNO. Kerana nama nama itu jika masuk pertandingan membaca sajak pun belum tentu menang. Apatah lagi nak bahas ilmu sebegini.

Apa yang UMNO nak takut? Dah lama UMNO tuduh macam macam kepada Tok Guru. Sesat. Menyeleweng. Pemegang kunci syurga. Nyanyuk. Buktikanlah. Jangan cakap jer.

Kalau Rasul Melayu pun mahkamah boleh cari sampai jumpa, takkanlah nak dakwa Tok Guru tak boleh? Tok Guru bukan lari ke mana pun. Tok Guru bukan menyorok ke mana pun.

Atau.........

Adakah UMNO makin takut kerana makin terserlah kesesatan agama Hadhari anutannya? Adakah UMNO sememangnya mahu membunuh karakter yang bernama Tok Guru itu supaya ada sedikit ruang untuk UMNO kembali bernafas?

Adakah UMNO sudah putus asa untuk menyerang dan menjatuhkan Tok Guru di Kelantan sehinggakan UMNO terpaksa menjadi alim dan prihatin Islam secara tiba tiba?

Aaaarrrgghhhhh......selamanya Hadhari itu sesat lagi menyesatkan. Fullstop.

9 comments:

  1. dajjai betoi hisham kerih nie yg suatu ketika dulu tunggang anchor, dah la bini aurat terbungking. dok tak dok, nak bersyarah org suruh bertaubat. anak husin onn jahil tahap haram jadah.

    ReplyDelete
  2. PS...

    brape juta ore g ceramh abuya demo tu????

    ReplyDelete
  3. Takdelah sampai juta juta tetapi jauh lebih ramai berbanding kaum ko yg berhimpun baru baru nih.

    ReplyDelete
  4. Dok tunggu Najib pecah perut ... pecah perut jahat biar masuk benda baik dalam perut Najib ... Dalam perut Najib ada Altantunya dan Royalti ... Biar pecah perut ...

    ReplyDelete
  5. kita sama2 doa moga2 pecah peroooooot najib razak & joostspring.......ameeeeeen.

    ReplyDelete
  6. silap...silap.
    sebab dia joostspring, kita doakan agar dia pecah buah zakaria.
    wargkakakakaaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. Salam Ps..

    Marilah kita sama2 berdakwah untuk jootspring..supaya dia sedar dia tertipu dengan umno..hulurkan tangan untuk menolong joot daripada jatuh ke lembah kehinaan.....

    ReplyDelete
  8. Dia dah jatuh dalam lubang jamban dah sebenarnya si jootspring nih.

    ReplyDelete