Thursday, October 8, 2009

GAMBAR TERKINI MANGSA TETAKAN GANAS PEMUDA UMNO




g
Mereka mengatakan PAS ganas dan tidak bertamadun tetapi yang ditetak dan cedera itu adalah petugas PAS.

Mereka mendakwa penyokong PAS samseng tetapi yang menyerang Bilik Gerakan PAS dan Markaz PAS adalah mereka.

Hanya manusia yang tidak waras dan tidak berakal sahaja yang akan terus menerus menyokong mereka.

Rejim Israel menyerang penduduk Palestin sehingga ribuan terkorban dan dalam masa yang sama rejim Israel terjerit terlolong mendakwa penduduk Palestin ganas, samseng dan tidak bertamadun.

Apa beza di antara UMNO dan rejim Israel? Tidak ada beza kecuali hanya pada nama sahaja.

5 comments:

  1. Pesanan Junjungan besar kita Nabi Muhammad S.A.W :

    Kelak, akan ada para penguasa, lalu kalian melakukan amar makruf nahi mungkar. Siapa saja yang melakukan amar makruf maka dia telah bebas (dari pertanggungjawaban di hadapan Allah Swt.). Siapa saja yang melakukan nahi munkar maka dia akan selamat. Akan tetapi, siapa saja yang ridha dan mengikutinya (maka dia tidak akan bebas dan tidak akan selamat). (HR Muslim).

    Rasulullah s.a.w. bersabda lagi yang bermaksud:

    “Akan lahir selepas aku beberapa pemimpin yang mementingkan diri sendiri dan yang melakukan perkara-perkara yang tidak disukai oleh kamu. Para Sahabat bertanya, “Wahai Rasulullah apakah yang engkau hendak perintah dikalangan kami ini sekiranya terdapat perkara seperti itu? “Baginda s.a.w. menjawab, “ hendaklah kamu menunaikan tanggungjawab kamu dan memohon kepada Allah segala hak-hak yang kamu perlukan.”
    Riwayat Al-Bukhari dan Muslim

    DOA QUNUT NAZILAH

    Ya Allah, Sesungguhnya kami meletakkan-Mu di batang-batang leher musuh-musuh kami, Dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan-kejahatan mereka, Ya Allah, Leburkanlah kumpulan-kumpulan mereka, Pecah-belahkanlah dan kacau-bilaukanlah persatuan mereka, goncangkan pendirian mereka, Dan hantarkanlah anjing-anjing Kamu kepada mereka Wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa, Wahai Tuhan Yang Maha Menghukum, Wahai Tuhan Yang bersifat Murka, Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah, Wahai Tuhan yang menurunkan kitab, Wahai Tuhan yang mengarakkan awan, Wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera al-ahzab, Kalahkan mereka, Kalahkan mereka, Kalahkan mereka, Dan menangkan kami ke atas mereka. Amin…!

    ReplyDelete
  2. ese yakin bondo nie boto2 belaku, puak2 UMNGOK nie memang buleh buek apo ajo,tapi ese musykil dongan gamba yg no.2 tu, baju koyak mcm kono totak tapi luko ea tak ado, mcm mano tu?takut jd bahan beghito bukan2 daghi puak2 UMNGOK nie...

    ReplyDelete
  3. Perkara nih memang betul betul berlaku. Ana dah dapatkan pengesahan daripada sahabat sahabat di Bagan Pinang.

    InsyaAllah, ana sendiri akan gerak ke sana petang nih untuk hulur bantuan di mana yang perlu.

    Doakan ana syahid.

    ReplyDelete
  4. YA ALLAH YA TUHAN KAMI, KAMI MOHON PADAMU AGAR KAU HANCURKAN MANUSIA/PEMIMPIN KAMI YG MELAKUKAN KEZALIMAN DAN MAKSIAT SECARA BERTERUSAN TERHADAP HAMBAMU. YA ALLAH, HANCURKANLAH KEBATHILAN DAN KEMUNGKARAN, TEGAKKANLAH KEBENARAN. AMEEN..

    ReplyDelete
  5. ALLAHUAKBAR!
    ALLAHUAKBAR!!
    ALLAHUAKBAR!!!

    ReplyDelete