Friday, October 9, 2009

JIKA TG HJ NIK AZIZ YANG SUDAH BERUSIA DAN KESIHATAN TIDAK MENENTU PUN BERADA DI BAGAN PINANG - KENAPA TIDAK KITA YANG SIHAT??




Alhamdulillah. Pagi tadi sempat mengikuti tazkirah yang disampaikan oleh TG Hj Nik Aziz yang dikasihi di Bilik Gerakan Induk Bagan Pinang.

TG Hj Nik Aziz mengingatkan petugas bahawa perjuangan ini tidak akan selesai selagi mana UMNO belum hancut kerana kehancuran UMNO itu membawa erti tertegaknya Islam di muka bumi Malaysia nih.

TG Hj Nik Aziz juga menyeru para petugas untuk berjuang kerana Allah swt dan jangan sekali kali mengharapkan habuan dunia terutamanya upah dan puji pujian manusia.

Amat diharapkan semua petugas dapat menjadikan nasihat TG Hj Nik Aziz itu sebagai panduan dalam menjalani kehidupan dan dalam melayari bahtera perjuangan ini. Ameen.

2 comments:

  1. Ya Allah,
    Ampunkanlah aku, jikalau aku ada walau sebesar zarah alasan nak diberi, atas kesanggupan yang masih sihat ini, untuk tidak hadir dalam medan Perjuangan ini.
    Aku kenangkan Sahabat Kekasihmu,...Ka'ab ibnu Malik...Selawat dan Salam buat Baginda Rasululullah Muhammad S.A.W serta Sahabat-Sahabat Baginda.
    Ampunkan aku Ya Allah!
    Amin.

    ReplyDelete
  2. Doa jer takde guna gak. Yang penting usaha untuk datang. Tapi kalau datang untuk melancong jer pun takde guna gak. Lebih baik tak yah datang.

    Confuse kan?

    ReplyDelete