Friday, October 2, 2009

"FATWA UMNO" YANG PENUH KEJAHILAN NAK DIPAKSA MENJADI PANDANGAN TG HJ NIK AZIZ



Yang kat bawah nih adalah satu komen penuh kebodohan yang diluahkan oleh seorang blogger UMNO di blog aku.

Jika kita telitikan, inilah juga "fatwa" UMNO yang nak "dipaksa" menjadi fatwa TG Hj Nik Aziz. Lain TG Hj Nik Aziz cakap, lain pula puak puak kaldai nih hurai. Then, nak dipaksa huraian mereka menjadi ulasan TG Hj Nik Aziz.

Aku tak bercadang nak ulas "fatwa UMNO" nih. Aku nak siar jer. Biar sahabat sahabat yang ulas.

Memang gila babun puak puak nih.


PUTRA MERDEKA kata :

Kepada semua kuda-kuda belang PAS taksub tentunya Pilihan Raya Kecil Bagan Pinang ini merupakan suatu peluang yang cerah untuk mereka mendapatkan balasan syurga seperti mana yang di janjikan oleh ulama sesat, ulama dalam semak, Tok Guru Nak Abis Nik Aziz.

Bagi mereka yang sudah mendapatkan jaminan syurga ketika mengikuti PRK yang terdahulu nampaknya ini masa untuk membuat booking syurga untuk datuk nenek mereka yang sebelum ini dalam hayatnya tidak pernah masuk PAS, mengundi PAS malah membantu PAS dalam pilihanraya.

Namun bagi yang baru dan belum pernah bersama-sama berjihad jahat di dalam PAS maka ini kesempatan dalam kesempitan yang paling sesuai untuk membuktikan bahawa anda layak dan berhak untuk mendapat jaminan syurga dari nik aziz.

Anda juga berpeluang untuk meng'confirm'kan yang sembahyang anda yang tunggang langgang selama ini boleh diterima atau di tolak. Tapi dah nama kuda belang mesti ada special lane untuk anda. No Problem!

Bagi yang kafir tegak, yang memang menolak Islam, yang membantu menegakkan kalimah Allah di dalam gereja, yang bersungguh-sungguh membangunkan kuil, yang seronok berlakon porno, yang merasa azan memekakkan telinga, yang percaya beer tidak haram dan mempertahankannya maka ini juga peluang dan kesempatan untuk membaiah kepada tok guru sesat agar diampunkan segala dosa. Kira acara membersihkan dosa la cuma tak perlu mandi di sungai ganjes cuma mandi laut di Port Dickson. Boleh syurga juga tuh!

Bagi peliwat tegar dan pengamal sex sonsang mereka telah pun mendapat jaminan syurga lebih awal dan tidak perlu diragukan akan ke 'syumulan' mereka. Apapun ini masanya! ini ketikanya! ini peluangnya! bagi semua kuda-kuda belang taksub pengikut pembangkang untuk membuktikan bahawa anda adalah pejuang!

Pejuang dalam menghancurkan Kesucian Agama Islam! pejuang dalam memecah belahkan perpaduan! pejuang dalam meruntuhkan kuasa melayu yang selama ini menjadi payung negara! Pejuang dalam erti kata perosak, pemusnah! tapi itu semua jangan dijadikan alasan kerana anda semua berhak untuk mendapat syurga seperti mana yang di janji kan oleh tok guru sesat anda semua!!!

Mari dapatkan syurga anda di Bagan Pinang!

p/s : Satu fitnah yang nyata, jelas, sahih lagi menyesatkan.

10 comments:

  1. orang jahil memang macam tu..

    ReplyDelete
  2. UMNO memang mcm tu. Mereka kan hidup mcm Allah swt tu tak wujud. Apa kita nak hairan.

    ReplyDelete
  3. puak2 UMNO celaka nie hati perut cukup busuk.....lebih busuk dari perut limpa pedai BABI.

    ReplyDelete
  4. bangang tahap maksima. apabila tg nik aziz bercakap pasal syurga neraka, dia bercakap dengan ilmu.

    yang menghancurkan melayu adalah yang telah berkuasa selama 52 tahun. kebutaan hati bukan sahaja tidak membolehkan umnongok melihat pengkhiantan umno kepada melayu tetapi menuduh pula tg nik aziz yang memecahbelahkan melayu. menyerang tg nik aziz seperti di perenggan akhir penulisan menunujukkan kebencian mereka yang teramat sangat terhadap tg nik aziz kerana menjadi penghalang utama kepada kesinambungan "pertemuan dalam gelap" dengan umno oleh segelintir pemimpin pas.

    pencacai2 dalam pas perlulah mengambil iktibar dari apa yang berlaku. tg nik aziz menjadi mangsa akibat dari persetujuan pembohongan yang dilakukan berkaitan "pertemuan dalam gelap" serta "perpaduan" yang dicanangkan. nik abduh kantoi di kelantan tetapi lulus di pusat. pemuda kelantan menolak nik abduh kerana 'menyerang' ayahanda tetapi pemuda pusat menerimanya kerana 'menyerang' ayahanda. itulah standing pemuda pas dan gambaran "kewalakan" pemuda kepada tg nik aziz.

    saya tida akan berhenti mengutuk/mengkritik tindakan tidak bijak segelintir pemimpin pas selagi mana umnongok menyerang tg nik aziz. pemuda pas pusat masih belum menunjukkan mahu merapatkan saf dengan mursyidul am tetapi lebih cenderung kepada "perpaduan". sedarkah sdra2 bahawa tindakan sdra adalah satu penghinaan kepada tg nik aziz. saya tidak heran dengan sikap umnongok terhadap tg nik aziz.

    pemuda pas hidup dengan penuh kepuraan. di khalayak ramai mencium tangan tg nik aziz, tetapi mencerca beliau di belakang sebagaimana yang didedahkan ada ustaz yang menyerang tg nik aziz di dalam usrah dalaman. jika tak mampu memimpin, turunlah. usah bermuka2, kerana kita tahu sikap kamu dari tindakan kamu. kamulah yang mencemari 'kepimpinan ulama'.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.

    Ana bersyukur kerana semakin ramai di kalangan kita yang sudah berani tampil untuk mempertahankan TG Hj Nik Aziz.

    Walau apa sekali pun latar belakang kita, bangunlah dan bersatulah di belakang ulama yang ikhlas.

    Jangan sesekali tertipu dengan kelompok yang dinyatakan oleh Rasulullah saw dalam sebuah hadith akhir zaman.

    Ana petika separuh jer. Sabda Rasulullah saw (maksudnya) : "..............ulama ramai pada waktu itu tetapi daripada ulama ulama inilah munculnya fitnah fitnah yang menghancurkan......".

    ReplyDelete
  6. aku bukan apa bro, panas betoi aku dgn puak2 UMNO nie. no compromise dgn puak2 nie.

    ReplyDelete
  7. Betul. No compromise. Aku setuju. guns, hang penang tang mana ?

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete