Tuesday, October 27, 2009

APA YANG NASHA DAN HASSAN ALI DEDAHKAN DALAM PC KONTROVERSI DI RUMAH HASSAN ALI MALAM TADI


Ini diantara perkara yang disebutkan oleh Hassan Ali ketika PC di rumahnya malam tadi. "Ustaz" Nasha pun hadir gak.


Idea Kerajaan Perpaduan atau Unity Government atau UG telah dibincangkan dan dipersetujui oleh semua pimpinan PAS. TG Hj Nik Aziz tidak ada dalam perbincangan tersebut.


Perbincangan berkaitan Kerajaan Perpaduan atau Unity Government atau UG ini telah dicadangkan secara beramai ramai dengan dipimpin oleh Presiden PAS sendiri dan dipersetujui oleh seluruh AJK PAS Pusat.


Husam Musa adalah individu utama dan telah memainkan peranan penting dalam mempengaruhi TG Hj Nik Aziz supaya menolak idea Kerajaan Perpaduan atau Unity Government atau UG.


Dulu, isu UG tengah panas, Cikgu Pa minta semua tutup mulut. Alih alih mamat yang nama Nasha nih juga yang buka mulut semula sehingga TG Hj Nik Aziz terus bom.

Sekarang, isu EGM/UG, TG Presiden minta selesai secara musyawwarah dan jangan guna media walaupun media baru. Alih alih mamat yang nama Nasha nih juga yang panggil media untuk buat PC di rumah Hassan Ali.

Yang tak wala' tu kami atau mamat yang nama Nasha nih? Kalau kami tak wala', maka mamat yang nama Nasha nih lah "tok guru" kami.

Jika kami tidak taat kepada pimpinan, maka mamat Nasha nih lah yang ajar kami macam tu. Dia yang ajar kami untuk ikut kepala sendiri dan jangan hiraukan nasihat pimpinan.

InsyaAllah, aku akan korek sampai ke lubang cacing......nih gambar "majlis" di rumah Hassan Ali malam tadi. Aku amek dari blok albanjari.

12 comments:

  1. ni 2 ekor ni cakap putar belit. kejap UG kejap tutup UG. kalau nak sangat tidur dengan UMNO tu, gi jelah masuk UMNO. jangan menyusahkan PAS & PR

    ReplyDelete
  2. salam pemburu syahid, izinkan saya mengambil sedikit maklumat dan gambar di dlm posting ini untuk dimuatkan didalam blog saya. t.kasih.

    ReplyDelete
  3. Ana izinkan. Ana pun cubit cubit dari blog kengkawan juga.

    Ambillah jika untuk manfaat bersama.

    ReplyDelete
  4. aiii mamat pemburu syahid konon....kau mana boleh dok dlm jemaah islam..masuk aje amno....cakap tak serupa bikin

    ReplyDelete
  5. Ni yg org ckp tkde psl cr psl.. Dh nk reda, tb2 ade plak yg g buat hal. Mslhnya, org yg sm aje yg buat hal.. Dok mrh blogger UMNO dok spin kenyataan, tp nk buat tu tk pk dl. Dh th UMNO ni kuat dia py spin, yg dok pi jemput blogger UMNO tu ape kejadah. UMNO tk perlukan penerangan, yg memerlukan penerangan adlh penyokong2 PAS. Tp, tgk ape yg jd... Skrg sy sgt2 yakin yg mmg Nasha adlh tali barut UMNO.

    ReplyDelete
  6. Yang faham, akan terus faham.

    Yang taklid buta tuli, akan tetap bertaklid membuta tuli.

    Yang pura pura, akan terus berpura pura.

    ReplyDelete
  7. NASHA NIE DAH SIAL TAHAP BABI NIE...NAK KATA ULAMA PUN BUKAN...APE TAHAP SEBENAR DIA NIE?...PENCACAI UMNO??

    ReplyDelete
  8. Biarlah apa sekalipun label yg diberikan, aku akan tetap lawan.

    ReplyDelete
  9. sdra pemburu syahid,

    teruskan, dgn sabar. dan anggaplah 'label'2 yg dilemparkan sbg serpihan2 tembakan senjata musuh dlm mencapai syahid, insya' Allah.

    bgmana dgn mesy khas yg sedang berlangsung? semoga tgna pertahankan saranan beliau untuk egm dgn hujah2 tepat pd sasaran.

    semoga di luar sana sudah ada geng "57" (kawasan) bersiap sedia menyokong tgna, insya' Allah!

    ReplyDelete