Wednesday, October 7, 2009

PENYOKONG UMNO/BN TERAKHIR DI BAGAN PINANG




Hanya ini sahaja yang masih tinggal untuk menyokong UMNO/BN. Tu pun nampak dah mula malu malu dah.

10 comments:

  1. UMNO sememangnya hanya layak berkawan dengan anjing ataupun BABI sahaja.
    Perangai BABI dan ANJING inilah digunapakai oleh segelintir pemuda UMNO yg celaka memukul dan menetak dgn parang DPP di markaz bagan pinang semalam sehingga berdarah.

    ReplyDelete
  2. Puak puak UMNO nih buat apa pun takper.

    Depa tetak kita dan sah sah kita nih mangsa tetak. Tapi depa tetap kata depa mangsa keganasan penyokong PAS.

    Macam Israel. Depa bunuh orang Palestin. Then, depa kata depa mangsa keganasan dan orang Palestin nih ganas.

    Memang haramjadah puak puak babi nih.

    ReplyDelete
  3. Kalau nak tau, yang dalam gambar tu lah Pemburu Syahid. Anjing kurap jadian. Sebab tu khemah BN UMNO kosong. Siapa yang nak dekat dengan anjing kurap macam Pemburu Syahid. Anjing kurap memang tersangat banyak dalam PAS, sebab tu Allah tak redha PAS jadi kerajaan kecuali dinegeri-negeri yang tak kisah dipimpin oleh anjing kurap. Kalau ada sesiapa kehilangan ahli keluarga bernama Syahid atau mahu memburu individu berhama Syahid, gunakanlah khidmat Pemburu Syahid ...anjing kurap pengesan dan pemburu Syahid yang berkesan.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.

    Gelarlah dengan apa juga gelaran yang anda suka. Panggillah dengan apa juga gelaran yang anda gemar. Ana tak kisah kerana Rasulullah saw juga pernah dilabel dengan label label yang sebegitu.

    So, ana bersyukur dengan penghinaan anda itu kerana semua itu menambah keyakinan ana terhadap perjuangan dan jihad ini.

    Alhamdulillah..walillahilhamd.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.

    Perasan, nak samakan dengan diri dan perjuangan Rasulullah konon. Adakah Rasulullah bermusuh sesama Islam? Bukankah Rasulullah itu pemaaf orangnya? Rasulullah itu sewajarnya dicontohi dan diikuti tapi adakah anta mencontohi dan meneladani Rasulullah? Contoh dan teladan Rasulullah tak mau diikuti, tapi beria-ia nak disamakan macam Rasulullah.

    Baguslah kalau anta bersyukur dengan penghinaan tersebut ...sedar juga diri milik Allah. Lupakah penghinaan yang begitu berat yang anta serta penyokong-penyokong anta lemparkan dalam blog dan ruangan komentar anta? Kesalahan orang nampak, kesalahan diri sendiri macam mana? Tak ada langsung ke? Maksum sangat ke anta ni? Lepas ni belajarlah menerima qada dan qadar Allah. Tak perlulah nak melawan qada dan qadar Allah. Kalau PAS di jalan yang benar, lebih ramai orang Melayu ikut serta dalam PAS.

    PAS sendiri yang menyusahkan laluannya dengan lebih rela mendampingi orang-orang kafir dari berbaik-baik dengan sesama Islam/Melayu. Pilihlah jalan sederhana dan bukannya jalan ketaksuban dan taklid membai-buta. Hidayah milik dan datang dari Allah swt seperti yang banyak disebut dalam AlQuran, Allah memberi petunjuk kepada sesiapa yang dikehendakinya.

    Yakinkah anta yang anta sudah mendapat hidayah Allah. Adakah dengan menyertai perjuangan PAS sudah bererti anta sudah mendapat hidayah dari Allah? Bukan sesiapa yang menentukan melainkan Allah swt sahaja.

    ReplyDelete
  6. Jika PAS itu tidak Islam pun aku bersyukur kerana aku berada bersama sama dengan orang yang mahukan Islam dan cuba sebaik mungkin untuk ikut jalan Rasulullah saw.

    Berbanding ko yg duduk dalam UMNO yang terang terangan memusuhi dan memperlekehkan Islam.

    ReplyDelete
  7. nak mengharapkan umno bekerjasama dengan PAS? nak suruh PAS bekerjasama dengan orang UMNO yang Islam?

    Masalahnya sekarang ini, orang kafir DAP tu lebih baik akhlak daripada orang Islam UMNO..paham tak!!

    Nak suruh PAS berkawan dengan pengkhianat mcm UMNO...what the....!

    ReplyDelete
  8. Pemburu Syahid. Aana bantu enta. Enta memang manthop. Kuatkan istiqamah. Tadbir

    Firman Allah dalam Surah Al A'raaf pada Ayat 176 yang bermaksud. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "....tetapi dia cenderung kepada dunia dan menurutkan hawa nafsunya yang rendah, maka perumpamaannya seperti anjing jika kamu menghalaunya dihulurkannya lidahnya dan jika kamu membiarkannya dia menghulurkan lidahnya (juga). Demikian itulah perumpamaan orang-orang yang mendustakan ayat-ayat Kami. Maka ceritakanlah (kepada mereka) kisah-kisah itu agar mereka berfikir." ShodaqALLAHul'Azim
    Ini dia ayat Alquran nya: Baca jng tak baca

    سُوۡرَةُ الاٴعرَاف
    وَلَوۡ شِئۡنَا لَرَفَعۡنَـٰهُ بِہَا وَلَـٰكِنَّهُ ۥۤ أَخۡلَدَ إِلَى ٱلۡأَرۡضِ وَٱتَّبَعَ هَوَٮٰهُ‌ۚ فَمَثَلُهُ ۥ كَمَثَلِ ٱلۡڪَلۡبِ إِن تَحۡمِلۡ عَلَيۡهِ يَلۡهَثۡ أَوۡ تَتۡرُڪۡهُ يَلۡهَث‌ۚ ذَّٲلِكَ مَثَلُ ٱلۡقَوۡمِ ٱلَّذِينَ كَذَّبُواْ بِـَٔايَـٰتِنَا‌ۚ فَٱقۡصُصِ ٱلۡقَصَصَ لَعَلَّهُمۡ يَتَفَكَّرُونَ (١٧٦)

    ReplyDelete
  9. Wahai Ayid, puak2 UMNO haram jadah aka celaka, depa tak baca & tak amal ayat2 alqur'an. depa buat ikut suka depa ja cuma puak2 umno nie takder tandok 1 jer. kalau ada sure seangkatan dgn syaitan yg direjam.

    ReplyDelete
  10. Balik balik hujah yg sama juga. "UMNO lebih Islam berbanding DAP".

    Teresa Kok tak pakai tudung, takper. Tak berdosa.

    Rosmah tak pakau tudung, haram. Sebab dia Islam. Hukumnya berdosa. Lainlah kalau u all sekadar Islam di mulut jer.

    Faham hukum tu baik baik. Jangan main hembus ikut sedap mulut jer.

    ReplyDelete