Friday, May 22, 2009

PENGHAKIMAN 3.30 PM : PENGUBAHSUAIAN LANSKAP POLITIK MALAYSIA

Jam 3.30 pm jap lagi dikhabarkan Mahkamah Rayuan di Putrajaya akan membuat keputusan penting berkaitan kemelut politik negeri Perak. Kita amat mengharapkan tiada pengaruh politik yang mempengaruhi Mahkamah Rayuan supaya penghakiman yang diputuskan nanti benar benar bersifat telus, adil dan berwibawa.

Apa apa pun, penghakiman 3.30 pm itu nanti tidak kira berpihak kepada Pakatan Rakyat mahupun Barisan Nasional pasti akan membawa suatu kesan yang akan memberikan atau menghasilkan kesan kesan seterusnya kepada arus politik Malaysia.

Kepada Pakatan Rakyat - Rakyat mendoakan kemenangan di pihak anda. Jika menang, syukurlah kepada Allah swt. Jika kalah, syukur dan redhalah atas keputusan itu. Allah swt Maha Mengetahu dan rakyat Malaysia terutamanya rakyat Perak bukanlah lembu yang dicucuk hidungnya. Rakyat Perak tidak akan berdiam diri jika kemenangan diberikan kepada Barisan nasional. Rakyat akan menghukum Barisan Nasional dengan hukuman yang paling hina ketika Pilihanraya Umum Ke 13 nanti. Ketika itu, bukan sahaja Mahkamah Rayuan, Mahkamah Tinggi, Mahkamah Persekutuan, malah Paduka Sultan sendiri tidak akan mampu berbuat apa apa lagi kerana KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT- SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT.

Kepada Barisan Nasional - Sama ada anda menang atau kalah, SELAMAT MENUJU KE KUBURAN.

Kepada Katak - Katak Lompat - Sendiri mau ingat. Lu fikirlah sendiri. Anda akan dikuburkan oleh rakyat sebelum anda layak dikuburkan.

No comments:

Post a Comment