Sunday, May 17, 2009

ZAHID HAMIDI : TIDAK PERLU PILIHANRAYA SEMULA DI PERAK



“Tidak perlu diadakan pilihanraya semula di Perak. Cara terbaik untuk selesaikan kemelut politik di Perak cukup sekadar dengan hanya mengadakan Sidang Khas DUN”.

Itu adalah apa yang Zahid Hamidi maklumkan kepada media. Aku tak mahu ulas panjang. Hanya satu jer aku nak tanya. Kenapa nampak mcm takut? Semua pihak mendesak diadakan pilihanraya semula di Perak. Alih alih mamat nih kata tak perlu. Kononnya cukup dengan diadakan Sidang Khas DUN.

U tahu tak Zahid, kalau diadakan sidang DUN tak kiralah dinamakan Sidang Khas ker, sidang apa ker, kekecohan akan terus berlaku dan Perak akan terus berkekalan macam sekarang. Ada MB tapi macam takde MB. Ada kerajaan tapi macam takde kerajaan. Semuanya gara gara tindakan otak udang u dan UMNO yang tidak cukup sekupang nih.

Kalau betul rakyat Perak mahukan UMNO dan Barisan Nasional memerintah semula di Perak seperti mana yang u dan konco konco u serta Najib kokokkan di seluruh dunia, apa yang u all nak takut?

Bertindaklah secara anak jantan. Bukannya bertindak macam anak jantan tapi hakikatnya takde telor. Penakut nak mampos. Dahlah penakut, nak mampos lak tu. U ingat rakyat Perak nih pun boleh u tumbuk sesuka hati ker? Silap banyaklah Zahid.

No comments:

Post a Comment