Wednesday, June 17, 2009

MURSYID AL-'AM KATA PERGI - UMNO KATA MARI - BLAH LAA CEPAT WAHAI NASARUDDIN




Sekarang apa lagi yang nak dikatakan oleh orang orang Kerajaan Perpaduan nih? Baik Nasarudin mahupun Mustapha? Baik Sdra Rijal yang yer yer berkokok kata aku tak wala' kepada pimpinan.

Sekarang apa lagi salakan korang?
Nak kata Mursyid al-'Am tak wala' kepada pimpinan ke Sdra Rijal?!!

Semua orang dah berhenti cakap tentang Kerajaan Perpaduan tapi last last malaun dua ekor nih buka mulut lagi !! Sedangkan depa yang minta kita semua diam !! Sah sah munafik !!
Apa lagi tunggu tu Nasa ?!! Blah laa !!

PAS Kelantan bagi ko tumpang di Bachok tu pun dah kira bagus !! Tak leh nak fikir ker?!! Dulu kat Yan pun merempat gak !! Pastu lari ke Besut konon kononnya PAS dah kuat di Terengganu !! Last last tersembam atas taik ayam pandu !!
Korang ingat, bila UMNO susah nak bangkit semula di Kelantan, maka UMNO susah juga nak bangkit semula di Terengganu ker?!!

Di Kelantan, TG Hj Nik Aziz memerintah dengan berpandukan al-Quran dan sunnah !! Bukan berpandukan hadith Mustapha Ali !!
TG Hj Nik Aziz didik semua YB dan rakyat Kelantan untuk patuh kepada Allah dan Rasul tapi Mustapha Ali didik orang Terengganu untuk patuh pada pimpinan !!

Woi Mustapha Ali !! Hang faham dak patuh kepada pimpinan tu bersyarat !! Bukan patuh bodoh macam tu jer !! Yang patuh bodoh macam tu jer hanya Sdra Rijal sekor jer !!


Bising pun tak guna gak !! Sbb ramai ahli PAS terutamanya yang dah lama dalam PAS tapi tak faham apa apa pun akan kata anak muda macam kami tak wala' kepada pimpinan !! Hangpa nih bukan wala' !! Hampa menjilat supaya tak kantoi kebodohan hangpa tu !! Macam satu keldai tua yang duduk di Kg Malaysia tu !!

Tau lah hang orang lama !! Tapi janganlah sesedap mulut perasan hang tu dah layak masuk syurga !! Syurga tu bukan bapak hang punya !! Bukan Abdul Aziz punya !!


Ada orang kata kita kena hormati pilihan perwakilan. Memang betul kita kena hormati pilihan perwakilan tetapi bukan bermakna kita tak boleh tegur atau turunkan dia !! Bukan bermakna dia boleh buat apa sahaja yang dia suka !! Jemaah ni bukan hak milik peribadi dia !!


Bising pun tak guna pasai puak puak nih telinga depa pekak !! Kalau tak pekak, depa tentu tak sebut dah Kerajaan Perpaduan yang menjahanamkan itu !!


Jika dulu Abang Mad dan YB Datuk Mahfuz Omar berdiri berjam jam untuk mempastikan kepimpinan ulama dapat didirikan dengan melaungkan Marakbar Asri !!, hari ini kami anak anak muda akan berdiri beramai ramai bagi mempastikan kepimpinan ulama terus berdiri dan relevan dengan melaungkan Marakbar Nasaruddin !! dan Marakbar Mustapha Ali !!

Duri duri ini wajib kita cabutkan daripada jemaah ini supaya PAS tidak terkubur !! Bangunlah wahai anak muda !! Medan jihad terbuka untuk anda !! Tidak perlu memegang pedang !! Tidak perlu menungga kuda !! Yang perlu hanyalah semangat untuk mempertahankan Islam dan PAS daripada petualang perjuangan !!

Ayuh !! Kita berdiri di belakang Mursyid al-'Am yang kita sayangi itu !! Pastikan air matanya tidak mengalir lagi !! Pastikan juga air matanya yang mengalir sebelum ini tidak kita persiakan !!

Marakbar Nasaruddin !! Marakbar Mustapha Ali !! Marakbar Sdra Rijal !!

No comments:

Post a Comment