Wednesday, November 18, 2009

KICKDEFELLA MEMANG PENIPU BESAR !!



Kickdefella menerusi artikel terkininya menyebutkan Tok Guru telah mengarahkan Ir Arifahmi untuk meletakkan jawatan selaku CEO PMBK. Kononnya, arahan ini dikeluarkan pada 17 Nov 2009 iaitu semalam.

Kickdefella juga menyebutkan Ir Arifahmi telah enggan mematuhi arahan tersebut dan telah bergegas ke Kuala Lumpur tanpa diketahui apakah tujuannya.

Setelah berusaha mendapatkan pengesahan daripada beberapa pihak, akhirnya kebenaran muncul juga. Kickdefella seorang penipu besar !!

Kesemua setiausaha Tok Guru mengesahkan arahan itu tidak pernah berlaku !!

Tok Guru tidak pernah meminta Ir Arifahmi meletakkan jawatan selaku CEO PMBK dan Ir Arifahmi pula tidak pernah menyatakan keengganan beliau untuk berbuat demikian kerana "arahan" itu hanyalah mainan kemunafikan kickdefella dan konco konconya.

Ir Arifahmi ke Kuala Lumpur semalam atas urusan keluarga dan tidak ada kena mengena dengan isu PMBK.

Sah lagi sahih !! Kickdefella seorang penipu !!

Kenapa jadi begitu?!! Boleh jadi kickdefella telah diberikan maklumat yang salah oleh ular ular belaannya yang bersarang di Pejabat Menteri Besar atau boleh jadi juga ularnya yang terlalu lama bermastautin di UK dulu.

Apa tujuan kickdefella?!!

Tujuan beliau tidak lain tidak bukan hanyalah mahu mengerahkan wartawan supaya mengerumuni Tok Guru supaya Tok Guru tertekan dan akhirnya mengalah dengan tuntutan tuntutan Quraisy Malaysia yang nampaknya semakin busuk hatinya.

Umum mengetahui, kesihatan Tok Guru serta perasaan Tok Guru amat terganggu sejak kickdefella melancarkan fitnah jahat ke atas PMBK dan kerajaan negeri Kelantan.

Bayangkan jika Tok Guru dikerumuni wartawan dan diasak bertubi tubi oleh soalan wartawan. Apa akan terjadi ke atas Tok Guru? Wallahu a'lam.

Maha Jahat KickdeHusam !!

30 comments:

  1. Kalau benar menantu disuruh meletakkan jawatan. Alhamdulillah, sungguh tinggi akhlak dan kebijaksanaan Tuan Guru dalam menangani tekanan dan ancaman terhadap kerajaan negeri. Insya-Allah kerajaan negeri yang ingin meletakkan Islam di tempatnya akan terus kuat dan bertahan lama walaupun diuji dengan pelbagai tohmahan dan fitnah.

    Dengan pengalaman, kelayakan akademik dan profesional serta kenalan beliau, tentu menantu tidak menghadapi masalah untuk mendapat jawatan lain yang seumpamanya, mahupun yang lebih tinggi. Tinggi sungguh akhlak dan pengorbanan menantu jika sanggup melepaskan jawatan demi kebaikan Tuan Guru dan kerajaan negeri (malah lebih cantik lagi sekiranya tanpa disuruh).

    ReplyDelete
  2. Siapa kickdefella ni, spy, james bond, mi6, CIA, atau pembohong besar gaya baru. Semua orang nampak salah di mata beliau atau dimata hantu-hantu beliau, atau ada tangan -tangan yang memainkan peranan penting dalam hal ini. Untuk menjatuhkan Tok Guru dan mengantikan penganti yang merasa di adalah layak untuk digantikan. Atau dia yang akan diganti oleh Allah kemudianya. Manusia merancang Allah merancang, sesungguhnya perancangan Allah adalah mengatasi segalanya, ingat tu wahai manusia. Aku rasa nak menyumpah akan tetapi tidak elok rasanya mengikut rentak orang yang bodoh seperti kickdefella ni. ???????

    ReplyDelete
  3. Gaya tulis tuan tanah ni macam emosi sangat-sangat saja tak macam orang di pihak ketiga.

    Arifahmi sendiri kot tuan tanah ni.

    Tak lama lagi tu pecah la tembelang sang menantu ni.

    ReplyDelete
  4. Aku salute kalau betul Tok Guru suruh AF meletak jawatan. AF letaklah jawatan

    ReplyDelete
  5. AAF tidak perlumeletakan jawatan sekarang, Tok Guru juga tidak perlu arah aaf meletakkan jawatan sekarang. Sekiranya letak jawatan sekarang maka bersorak riuh lah musuh-musuh kerana usaha mereka berjaya.

    Jangan meletak jawatan kerana desakan menggila dari orang2 dengki khianat.

    Beramal kerana ALlah.

    - Doa itu senjata bagi orang-orang Mukmin-

    ReplyDelete
  6. Aku pun rasa Tuan Tanah nie AF.... Tak pernah Tuan Tanah ni menulis tanpa fakta......

    Heheheheheh

    ReplyDelete
  7. sedih tempohhari gambar husam kena terbalik

    ReplyDelete
  8. Puak munafik mana yg terbalikkan?

    ReplyDelete
  9. hiasan dunia xkan abis..
    nafsu serakah xkan puas..
    tepuk dada tanya iman!

    ~solok_lado

    ReplyDelete
  10. AAF should not use the prefix Ir in front of his name. The prefix Ir is for Professional Engineer registered with BEM. The fact that he continue to use the Ir shows that he's a con-man. I don't know if Kickdefella is bluffing or not, but I know for sure that AAF is not an honest person for claiming something he never earned.You may go to this page to search for his name http://www.bem.org.my/v3/professional.html

    ReplyDelete
  11. apesal lak husam pn salah jgk ker?x fhm2..

    ReplyDelete
  12. -saudara boleh bergabung dengan mso untuk tujuan ini. Mso pakar dalam mengenakan husam musa

    ReplyDelete
  13. awat pelik je layan blog ni skang...sape kt blakang???orang skang tengok fakta bukan terima melulu...renung2kn...

    ReplyDelete
  14. dok riuh geger gapo gat..kalu Arif rasa dia dipihak yang benar tak perlu takut atau goba dengan fitnah yang melanda kerana Nabi pun selalu difitnah..tapi kalau yang dikatakan fitnah itu adalah benar bagai dikata, baik cepat2 kemas barang dan keluar untuk jaga muka pak mertua yang melantik demo tu. Dia dengan senang hati lantik demo, tak kan demo pula susah benor nak keluar. Rezeki ada dimana-mana, tambahan pula demo ni menantu MB.

    Hj Markoko

    ReplyDelete
  15. AMBOI AMBOI AMBOI....SEDAPNYA KORANG MEMBEDIL TIME AKU TAK LEH NAK ONLINE.

    TAKPER, PELURU KAPUR JER TU.

    KITA TUNGGU DAN LIHAT SAPER YANG BG BOLA TANGGUNG DAN SAPA YANG NAK KENA SMASH.

    LOMPATLAH SELAGI MANA KORANG NAK LOMPAT KERANA YANG MELOMPAT NIH HANYA ***** DI HUTAN JER.

    ReplyDelete
  16. bola tanggungnya PAS org tgk xder beza tetap layan kroni..

    ReplyDelete
  17. sprm sila siasatlah.kalau betul.menantu dia salah,mestilah letak jawatan.barulah rakyat malaysia respek kat TGNA.kepada penulis janganlah menghina dan menuduh sheikh sebegitu rupa.sebagai blogger jgn fanatik kepada seseorang.ini kerana kita tak nampak kesalahan oranglain.Macam TGNA nampak org pas nakkan UG,disuruh letak jawatan.bila terkena pada batang hidung sendiri,diam aje.sepatutnya TGNA tulislah dalam blog tentang isu ini..suruhlah menantunya letak jawatan pulak.isu ni lagi besar KES RASUAH pulak tu..

    ReplyDelete
  18. ANON 11:51.....takyah nak create isu baru. Ko perbetulkan UMNO ko tu dulu.

    ReplyDelete
  19. nik abduh telah bagi amaran dulu.TGNA dikelilingi penasihat sesat.kini telah terbukti.....

    ReplyDelete
  20. kepada peburu shahid,orang pas memang susah nak ditegur..bila bagi idea dikatakan umnogok.selagi orang pas macam ni...pas takkan perintah malaysia.umnogok akan dikambinghitam kalau pas ada masalah.mereka tak nak belajar dan perbetulkan diri sendiri.harap maaf kalau terasa.aku bukan orang umno dan bukan pas.cuma undi je bulan.

    ReplyDelete
  21. sheikh nape lari plak

    apa yang dia tulis dalam blog tu ternyataa bohong

    nape lai shikh? jawab la, tok guru nk jumpa tu

    ReplyDelete
  22. Teguran tu tak kisah tetapi bukannya membina persepsi baru atau create isu baru.

    ReplyDelete
  23. kalau menantu ada akal dia tidak akan menjatuhkan air muka dan maruah mertua. kalau menantu tidak mahu melihat mertua seperti mengamalkan kronisme menantu boleh cari kerja lain dgn kelayakan yang ada.

    ReplyDelete
  24. Apa fasal ni. Husam melalui Kickdefella suruh Arifahmi letak jawatan di PMBK. Alih-alih geger gegok dalam media pula Husam akan letak jawatan kerana apa, mungkin kerana Arifahmi masih stay di PMBK.

    Husam rasa besar kemaluanya. Sheih yg jadi budak suruhan tak tau ape.

    Meli Kubang Labu

    ReplyDelete
  25. arif fahmi bkn profesional engineer..kenape pakai Ir arifahmi?

    klu xpcaye sila layari www.bem.org.my/v3/professional.html

    ReplyDelete
  26. Create.....jgn tak create. Kerusi dalam neraka tu byk lg yg kosong.

    ReplyDelete
  27. اللهم فرق جمعهم وزلزل اقدامهم
    يا الله فورق فرنداكن فواق مريك دان رونتوهكن كدودوقن مريك ايتو فانصرنا على القوم الظالمين

    Tun M kata umno tu dah busuk sampai ke usus.
    segala tindakannya demi pecahbelahkan jemaah Islam.

    ReplyDelete
  28. Kalau Tun M tak kata pun memang UMNO tu dah busuk dah.

    Segala tindakan UMNO bukan setakat memecahbelahkan jemaah Islam malah memecahbelahkan segala galanya.

    ReplyDelete
  29. Busuk-busuk UMNO busuk lagi hati pemimpin PAS spt Tuan Guru Nik Abdul Aziz(Ayah ZiZ),Kata ko Pak Lah,Tapi dia yang telampau lebih,Macammana di nak mati nanti ,Hanya Tuhan yang mengetahui....

    ReplyDelete