Tuesday, November 10, 2009

DURI DALAM DAGING DI PMBK TELAH DICABUT - CONFIRMED



Duri dalam daging di PMBK telah menerima surat penamatan kontrak lebih kurang jam 3.30pm tadi.

PMBK bayar ko gaji tapi ko buat kerja untuk Exco tertentu. Pejabat pun ko tak pernah masuk. Asyik berkokok di luar sahaja. Asyik menulis mengikut selera Exco tertentu sahaja. Then, bila tak dapat bonus, ko melalak lalak macam hilang akal.

Ko tulis macam macam untuk memburukkan TG Hj Nik Aziz. Sampai ada maklumat yang menyebutkan ko akan menjatuhkan TG Hj Nik Aziz sekali dengan menantunya jika punya kesempatan.

Ko boleh menulis tetapi hukuman itu milik Allah swt dan Allah swt telaj menganugerahkan hukuman "dunia" kepada ko. Ko tunggu pula hukuman "akhirat" daripada Allah swt. Tak tahulah pula kot kot ko yakin boleh btahan kepanasan api neraka.

Dulu ko tulis artikel "tersungkur di pintu syurga". Sekarang Allah swt hukum ko dengan hukuman "tersungkur sebelum ke cakrawala".

Keputusan penamatan kontrak perkhidmatan ini telah dipersetujui oleh Menteri Besar Kelantan sendiri.

Alhamdulillah. At least, sekarang nih rakyat Kelantan tahu siapa yang khianat dan siapa yang sebenarnya berkhidmat. Siapa yang amanah dan siapa yang pecah amanah.

Tahniah PMBK dan takziah si penendang.

p/s : Jika nak tahu siapakah orang itu, sila lawat blog kickdefella.

15 comments:

  1. Siapa penulis artikel tersebut. Dari laman blog manakah artikel tersebut? Kalau dah confirm tolong beritahu...Benda benar tak perlu disembunyikan.

    ReplyDelete
  2. Kepada Encik ANON 6:26......aku mmg tak layan soalan ANON. Sorry.

    ReplyDelete
  3. Bro,

    Saya susah nak percaya niat dia busuk. Mungkin ada cerita sebaliknya, mungkin dia bertindak disebabkan perasaan kecewa, dan mungkin juga dia percaya ada kebenaran atas tindak-tanduknya.

    Apa yg saya nampak selama ini banyak usaha yg telah dilakukannya, tidak pula nampak usaha yg dilakukan oleh menantu TG.

    Isu minyak adalah antara isu penting yg mula dimainkan penendang dan bos-nya dan sekarang ramai yg menumpang sekaki setelah nampak ke-berhasilannya.

    Kalau boleh tuan tanah beri sedikit penjelasan, saya amat-amat berterima kasih. Sekurang-kurangnnya dapat mengelakkan saya dari berprasangka buruk. Apatah lagi dalam keadaan yg kacau bilau sekarang ini.

    - kuntau (joejalanan@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. Kita menghargai sumbangan mereka dalam hal minyak. Sumbangan itu kita tidak nafikan dan kita amat menghargainya.

    But, dalam masa yang sama, mereka turut membuat onar. Adakah jasa mereka itu menjadi lesen untuk mereka bertindak dan melakukan apa sahaja yang mereka suka?

    Kita bukannya golongan yang tidak mengenang budi dan kita juga bukanlah golongan yang tidak tahu berterima kasih tetapi negeri wajib diselamatkan walaupun yang perlu ditentang itu adalah orang yang tidak sikit jasa dan pengorbanannya kepada negeri.

    Kita sama sama tunggu penjelasan daripada PMBK atau kerajaan negeri.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  5. Salam, sdare, sape kah gerangan tuan py bdn itu???

    -pendekar laut-

    ReplyDelete
  6. Salam Tuan Pendekar.....

    Ada kura kura dalam perahu ker?

    ReplyDelete
  7. Salam, rasanya blogger tersebut telah umumkan dalam blognya dah sebulan lebih bahawa dia mengambil kepetusan untuk berhenti dan kembali ke kl. Jadi apa yang nak dihebohkan sangatni.

    ReplyDelete
  8. Aik? Aik? Aik?

    Macam kenal jer ANON 9:19 nih. Jadi jadilah kalau nak berselinduung pun.

    ReplyDelete
  9. Kalau betul la Kickdefella yang membuat angkara, moga Allah pelihara PAS daripada unsur-unsur jahat begini pada masa akan datang dan beri hidayah pada beliau supaya bertaubat dan tak ulangi kesilapan. Tapi kalau kesilapan tu dari orang lain atau Arif Fahmi sendiri, moga Allah tunjukkan kebenaran akhirnya dan pelihara PAS daripada orang-orang yang merugikan/menjahanamkan...........

    ReplyDelete
  10. Adakah ini bermakna MSO benar selama ini?

    Oh katakan tidak...tak sanggup saya menerimanya..

    - kuntau

    ReplyDelete
  11. MSO benar atau MSO tidak benar, itu juga suatu soal yang lain.

    Kelompok yang berkepentingan negatif perlu disingkirkan atau dipulihkan.

    Hanya yang berkepentingan Islam sahaja yang perlu disokong.

    ReplyDelete
  12. Salam,
    Saya sebenarnya sudah lama menunggu Tok Guru bertindak terhadap orang ini.Kisah di GMC sesuatu yang ramai orang tidak tahu.

    Semoga Tok Guru dilindungi oleh orang2 yang berniat jahat.
    salam blogger.

    ReplyDelete
  13. Pastikan doa kita semua tidak terputus. Kepada yang berpuasa sunat, teruskan puasa sunat anda. InsyaAllah, kebenaran pasti datang.

    ReplyDelete