Tuesday, November 17, 2009

RM2.00 - KITA TAJA HAJI TOK GURU HJ NIK AZIZ PADA TAHUN DEPAN



Blog ini dengan penuh rendah diri mengisytiharkan sokongan penuh kepada cadangan blogger MSK supaya rakyat Malaysia yang cintakan Islam bangun dan membuat sumbangan sebanyak RM2.00 setiap orang bagi menghantar Tok Guru Hj Nik Aziz yang kita kasihi ke Mekah pada tahun hadapan.

Ini bukan bererti Tok Guru yang kita kasihi itu mengidamkan haji percuma tetapi lebih kepada tanda protest kita terhadap mala'un mala'un yang memfitnah Tok Guru sehinggakan Tok Guru membatalkan hasrat beliau untuk menunaikan haji pada tahun ini.


Ayuh !! Bangunlah wahai pencinta Islam yang jujur !! Bangunlah wahai pencinta ulama yang ikhlas !! Buktikan kepada "pejuang pura pura" bahawa kita berdiri teguh di sekeliling Tok Guru Hj Nik Aziz dalam melindungi beliau dari segala serangan puak puak kuffar dan munafiqeen !!


Biar seluruh rakyat Malaysia yang cintakan Islam menaja ibadah haji Tok Guru yang kita kasihi itu pada tahun hadapan.


Kita tengok apa pula "lenggok" SPRM dan binatang UMNO tu lepas nih.



Info berkaitan akaun penajaan haji Tok Guru oleh rakyat Malaysia : -

Maybank : 158 097 625 245


Pemegang Akaun : Mohmad Afandi bin Ahmad. (MSK)

Email : matsamankati@gmail.com

Handphone : 013 593 57 21

2 comments:

  1. kpda sesiapa yg sblm ini nk derma beribu2 ringgit, di hrpkan dpt menggunakan peluang ini utk menderma.. Alhamdulillah, sy telah menderma.. Cdgn sy, kita kumpulkan duit biar lebih, lps tu, kta cari bbrp org miskin kt Kelantan yg berhasrat utk pegi haji tp tk mampu, then kita taja mereka mengerjakan Haji bersm tok guru.. Buat scra cabutan bertuah..

    ReplyDelete
  2. ANON 1:05......ana setuju sepenuhnya dgn cadangan anta.

    ReplyDelete