Tuesday, August 11, 2009

AMARAN ANWAR KEPADA MUHYIDDIN




"Saya tak peduli..saya ada masa..malam ni saya taknak jawab semua, tapi saya nak beritahu sahabat2 saya, termasuk TS Muhyidin Yasin..jangan ulang soal khianat..nanti kalau saya ishtihar perang, saya bongkar tak terjawab mereka.."

"Saya khianat tanah Melayu mana yg saya bagi?..saya berbelas tahun saya jadi menteri..tanah mana yg saya ambil utk dirisau?…saham bumiputra mana yg saya ambil? kontrak mana yg saya ambil?"..saya tak ambil..

"Saya nk tanya orang2 ni, yang kononnya jadi pembela Melayu dan bukan khianat Melayu..betul dia tak ambil kontrak? betul dia tak ambil tanah? betul dia takde akaun dlm dan luar negeri berpuluh2 million? dia mesti jawb…"

"Saya bukan mainan saya nak lawan peribadi..saya ada tanggugjawab nak sampaikan maklumat..dan saudara saudari harus bagi kerjasama untuk fikir sebaik mungkin…negeri dan negara kita bukan negara miskin.."

No comments:

Post a Comment