Thursday, August 27, 2009

"CIK" HISHAMUDDIN SEDIH DAN KECEWA DENGAN PERMATANG PASIR - PERGI MATILAH - ADA AKU KESAH



"Cik" Hishamuddin sedih dan kecewa dengan keputusan PRK Permatang Pasir.

Sedih sebab duit banyak habis. Sedih sebab juta juta kena bayar kepada pembekal. Sedih sebab dah mati akal. Sedih sebab dah tak tahu nak buat apa lagi dah.

Kecewa sebab UMNO tetap tersungkur. Kecewa sebab UMNO tetap dikuburkan. Sedih sebab UMNO/BN belum menang satu pun pilihanraya kecil di Semenanjung sejak PRU Ke 12 dahulu. Kecewa sebab rakyat sudah jijik dengan UMNO. Kecewa sebab UMNO dah nak mati.

"Cik" Hishamuddin, rakyat hidup gembira sekarang. Walaupun bangunan tinggi tidak bertambah, namun rakyat selesa dengan kehidupan sekarang.

Rakyat mahukan kebajikan mereka terjaga dan kini kebajikan mereka terjaga. Memang rakyat tidak mewah tetapi apa yang penting adalah rakyat tidak merana jiwanya seperti dahulu.

Memang peluang pekerjaan semakin menyusut tetapi gaji bulanan itu cukup untuk menyara anak isteri walaupun belum boleh buat saving bulanan.

"Cik" Hishamuddin, pergi matilah dengan u punyer sedih dan kecewa tu. Rakyat sudah sediakan kain kafan serta nesan untuk UMNO. Bila UMNO nak mati?

Pergi mati laa......

No comments:

Post a Comment