Friday, August 21, 2009

RAKYAT MENJADI KORBAN H1N1 - NAJIB SEKELUARGA BOLEH PI BERCUTI - MEMANG HARAMJADAH SANGAT




Padanlah tak nampak muka 5 6 hari. Rupanya pi bercuti selama 8 hari. Lahanat betullah. Rakyat di sini menggagau gagau menyelamatkan nyawa daripada H1N1 tapi depa nih sekeluarga boleh pi bercuti ke luar negara.

Hari hari media dok kempen kalau ada yang nak pi bercuti keluar negara, harap dapat tangguh dulu. Tapi lahanat nih pula yang pi bercuti ke luar negara.

Memang takdak perasaan betullah lahanat nih. Macam tak dak perasaan. Ishk...

Hangpa baca apa yang aku paste kat bawah nih......aku cedok dari Utusan sat sat.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak selamat pulang ke tanah air hari ini selepas bercuti di luar negara selama lapan hari.

Beliau dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor serta dua anak mereka tiba di Kompleks Bunga Raya KLIA pada pukul 9.50 pagi ini.

Seramai 200 orang hadir menyambut ketibaan Perdana Menteri dan keluarga.

Takkan hangpa tak percaya kot? Aku bukan cedok dari Harakah. Aku cedok dari Utusan. Takkan hangpa nak kata aku fitnah atau Utusan fitnah kot?

Woi Najib !!

Memang hamlau tahap lahabau puak puak nih.....

No comments:

Post a Comment