Sunday, August 30, 2009

BLOGGER PENCACAI UMNO - DASAR BINATANG BABI



Aku panas betul dengan anjing anjing belaan UMNO nih. Tulis sesedap hati, sesedap rasa, pastu "tapis" komen. Hanya komen yang "puja puji" jer yang disiarkan. Komen yang lain semuanya disekat dan tidak disiarkan.

Kalau setakat menulis untuk syok sendiri, babi pun aku rasa kalau babi tu boleh menulis, maka babi tu lebih berani daripada hangpa.

Bila aku kata anjing anjing belaan UMNO nih takde maruah, tak kiralah parpukari ker, depakata ker, GAP ker, kamalfrasya ker, perakbangkit ker atau spesis spesis anjing yang lain, depa marah. Bermaruah apa kalau macam nih? Semua serupa. Penakut nak mampos.

Kalau jantan, siarkan semua komen. Jangan dok tapis. Gebang berapi-api tapi munafik tahap haramjadah. Tembak membuta tulis pastu dok teriak kata hangpa yang jadi mangsa. Maki dan fitnah membabi buta tapi takut nak berdepan !! Babi buta pun tak macam puak puak hangpa nih !!

Hangpa hasut sana sini !! Hangpa fitnah sana sini !! Hangpa tohmah sesuka hati !! Bila orang nak jawab, hangpa sekat !! Jantan ker macam tu?

Pastu masuk blog orang, bagi komen yang racist, berselindung di sebalik ANON !! Babi betullah.....

Harap badan jer besar tapi teloq kecik !! Anak jantan kepala bapak hangpa !! Lahanat !!

Kali nih memang aku nak maki hangpa. Melampau sangat. Bila aku kata hangpa nih bakal ahli neraka kalau tak sempat taubat, hangpa marah kat aku. Kalau nak masuk syurga, buat perangai cara nak masuk syurga.

Nih dak !! Mulut kata nak masuk syurga tapi perangai macam ahli neraka !!

Dasar binatang babi !!

Nak marah?! Marahlah. Ada aku kesah.......

Pergi mati laaa......

No comments:

Post a Comment