Tuesday, July 7, 2009

BERUK MULA MELOMPAT DI MANEK URAI




Pergerakan Pemuda Umno mendedahkan bahawa ramai anggota Pemuda PAS yang kecewa dengan krisis kepimpinan parti pembangkang itu, terutama dalam berkaitan isu kerajaan perpaduan, yang "memberi isyarat" akan beralih arah menyokong Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Manik Urai 14 Julai ini.

Ketuanya Khairy Jamaluddin berkata beliau baru sahaja mendapat maklumat berhubung kewujudan kumpulan itu yang cukup ramai bilangannya, dan akan mengatur perjumpaan segera dengan mereka.

Katanya beliau memandang serius perkara itu dan akan berusaha mendapatkan maklumat lanjut mengenainya untuk mengetahui sekiranya sokongan kumpulan itu kepada BN akan dibuat secara senyap atau secara terbuka.

"Saya tidak mahu dedahkan perkara ini secara terperinci kerana ia masih di peringkat awal perbincangan dengan kumpulan ini," katanya pada persidangan media di Pusat Operasi BN Manik Urai di sini./mSTAR


ULASAN : Hang ingat kami Pemuda PAS nih macam Pemuda UMNO ka? Tak puas hati, lompat. Tak puas hati, lompat. Tak puas hati, boikot. Tak puas hati, boikot. Yang dok buat kerja macam nie nih Pemuda UMNO jer.

Kalau ada Pemuda PAS yang buat kerja macam nih, maknanya pemuda itu telah di"PAS"kan oleh hangpa dan bukan oleh kami.

Pemuda PAS yang faham perjuangan tak akan buat kerja kerja jijik dan hina tu. Yang dok buat kerja nih hanya pemuda yang tidak bermaruah jer.Lompat melompat nih kerja makhluk makhluk tak bermaruah jer.

La nih yang tak bermaruah semua dok dengan Pemuda UMNO. Lokman Nor Adam. Ezam si penjaga kotak. Ramailah.

So, hang tak payahlah nak buka mulut di Manek Urai nih KJ woi !! Mulut hang busuk.

No comments:

Post a Comment