Saturday, July 25, 2009

TERSERLAH SEKALI KEGAMPANGAN PUAK PUAK PEWARIS



video

Yang bercakap mula mula tu - Sdra Amin Iskandar @ Black tu bukan geng PEWARIS. Itu interframe jer.

Yang bercakap selepas Bro Black bercakap tu adalah anak anak guppy belaan UMNO yang berselindung di sebalik seluar dalam PEWARIS.

Yang badan besar tu nama dia Lan Gajah. Saiz badan dia sesuai sangat dengan nama yang diberikan tu.

Kita nilai sendiri sejauh manakah "pemikiran" puak puak nih. Secara peribadi, pada aku puak puak nih jauh lebih bangang daripada puak puak yang tak sekolah.

Puak puak nih bukan takde akal. Ada. Tapi depa letak akal mereka di celah kangkang. Sebab tu bangang semacam jer.

Aku nak muntah bila puak puak nih kata nak pertahan hak hak orang Melayu. Apa lagi yang nak dipertahankan? Semua dah dilelong oleh puak puak lanun yang dok bela hangpa tu.

Pandai betul Lan Gajah bagi alasan bila tak sampai berapa ekoq pun anak guppy yang turun. Kononnya maklumat sampai lambat. Bangang punya alasan.

Sekarang nih era IT. Era globalisasi. Maklumat daripada Kutub Utara pun boleh sampai Malaysia dalam masa tak sampai seminit.

Awat? PEKIDA dok guna burung merpati lagi ka sampai kata tak dan nak salur maklumat tu? Buta perut betullah.

Macamlah orang tak kenal hangpa tu sapa........

No comments:

Post a Comment