Saturday, July 25, 2009

PEMUDA UMNO ENGGAN BERSAMA SAMA PEWARIS




Ketua Pemuda UMNO Malaysia hari ini telah mengarahkan ahli pergerakan itu untuk bersikap berkecuali dalam isu bantahan/sokongan kepada akta zalim ISA.

Menurut Khairy Jamaluddin, Pemuda UMNO Malaysia tidak akan bersama sama PEWARIS pada 1 Ogos ini walaupun telah menerima jemputan untuk berbuat demikian.

Huh?!! Abih tu berapa ekoq yang akan hadir untuk "melompat" bersama sama dengan Ibrahim Ali dan Jais Abdul Karim mamak GPMS tu? Ini sudah bikin kacau. Mana nak letak maruah "kita" jika hanya 400 ekoq anak guppy sajer yang hadir?

Hahahahaha. Mampos puak puak nih. Hangpa ingat demonstrasi berskala besar nih boleh bincang hari nih dan esok terus jadi kaa?

Orang buat..hangpa pun nak buat tapi hangpa tu tak reti. Laa nih macam mana PEWARIS? Hangpa nak teruskan juga atau hangpa nak biaq Ibrahim Ali, Jais Abdul Karim dan Lan Gajah melompat sendiri jer pada tarikh tu?

Ibrahim Ali aku yakin dia boleh lompat sebab dah lama dia training. Jais Abdul Karim dengan Lan Gajah tu aku tak tau lah boleh lompat ker tak. Maklumlah, walrus berkaki dua.

Kita sama sama tengok nanti sama ada ahli Pemuda UMNO akan jadi "beruk beruk di jalanraya" atau mereka akan jadi "beruk beruk yang mendengar kata".

No comments:

Post a Comment