Friday, July 31, 2009

AMARAN KEPADA PIHAK POLIS TERUTAMANYA FRU




Sempena pesta demokrasi esok, di mana satu perhimpunan mansuhkan ISA akan diadakan, kita sama sama memberi amaran kepada pihak polis untuk tidak menimbulkan provokasi atau pun kekecohan ketika perhimpunan aman itu berlangsung.

Penyokong anti ISA akan berhimpun secara aman dan kita sama sama berharap pihak polis JANGAN TIMBULKAN MASALAH.

Kebiasaannya memang menjadi hobi pihak polis@keselamatan untuk menghuru-harakan keadaan. Diingatkan kepada pihak polis - itu bukan hobi tapi gila babi.

Jadi, saya ulang sekali lagi :

DIHARAP PIHAK POLIS TIDAK MENIMBULKAN SEBARANG KEKECOHAN ESOK ATAU ANDA BOLEH DIPENJARAKAN DI BAWAH AKTA KESELAMATAN DALAM NEGERI KERANA MELAKUKAN PROVOKASI.

SUMBER : www.keraspedal.blogspot.com


Nota : Baru adil kan? Selalu dia je yang beri kita amaran sedangkan yang sepatutnya diberi amaran adalah mereka sendiri...dasar polis sialan.

2 comments:

  1. Aku tambah cikit lagi..

    1.Kalau SB dok buat kacau dalam kumpulan demontran kita tangkap ja SB tu jangan pukul jangan kata apa apa , londeh kasut biar jalan kaki ayam.
    2.jika berlaku kekasaran oleh pihak provokator jagn lawan , jgn maki tapi hala kan camera seberapa banyak yang ada sebagai bahan bukti.
    3. kalau SB belasah demontran lebih lebih sangat ...lu pikir la sundri kalau ada peluang ...aku pun bukan tahan sabar sangat dgn depa ni...

    selamat berdemo ..hapuskan ISA..semoga semua nya selamat pergi selamat pulang.

    ReplyDelete