Friday, July 24, 2009

IBRAHIM ALI YANG LAYAK DIPANGGIL SYAITAN MANUSIA




Ibrahim Ali yang suka melompat itu terkinja kinja lagi. Kali ini beliau akan menunjukkan gerak tarinya di jalanan bersama sama dengan beruk beruk belaan UMNO yang akan turun jalanraya bagi menyatakan sokongan kepada undang undang ISA yang zalim lagi kejam itu.

Nampak sangat Ibrahim Ali nih memang jenis makhluk yang langsung tidak ada maruah dan langsung tidak tahu mengenang budi. Malah, Ibrahim Ali kelihatan seperti langsung tidak pandai menghargai kebaikan yang PAS hulurkan kepadanya.

Beliau yang bermulut busuk ini "khuatir" keadaan akan jadi kacau bilau sekiranya berlaku pertembungan di antara dua kelompok besar pada 1 Ogos 2009 nanti.

Beliau walau bagaimana pun tetap bertegas akan turun ke jalanraya sekiranya polis tidak menghalang perhimpunan yang dianjurkan oleh GMI.

Woi !! Brahim !! kalau ko takut berlaku pertembungan, ko mintalah beruk beruk tu jangan berhimpun !! Apsal ko tetap nak terkinja kinja juga?!!

Kami dah rancang lama dah perhimpunan nih !! Hangpa baru rancang jer !! Sekarang hangpa risau timbul kekacauan pulak !!

Hangpalah golongan yang akan buat kacau tu !! Bukannya kami tak kenal ko Brahim !!

Ya Allah, kalau Brahim nih lebih mendatangkan mudharat kepada agama-Mu, ko tutupkanlah mulut Brahim yang durjana itu Ya Allah. Ameen.

No comments:

Post a Comment