Friday, July 3, 2009

ANUGERAH BINATANG PALING POPULAR 2009



KEDAI KOPI TEPI MASJID memilih babi sebagai BINATANG PALING POPULAR UNTUK TAHUN 2009 dan aku sokong babi menerima anugerah ini.

Sungguhpun begitu, sifat azali babi yang sangat tamak telah membuatkan babi babi yang dicalonkan lupa daratan dan lupa diri bahawa mereka tetap babi sampai bila bila.

Huru hara stadium dibuatnya apabila apabila sekumpulan babi berang apabila babi kumpulannya tidak layak diberikan penghormatan kerana matanya sepet dan hidungnya kembang.


Enjoylah gambar gambar yang disertakan di bawah supaya anda semua tahu bahawa babi tetap babi sampai bila bila pun.



Babi ini datang bersama anak anaknya apabila mendapat tahu namanya tersenarai pendek untuk menerima anugerah


Babi ini pula datang awal ke stadium apabila mendapat tahu nama mereka turut tersenarai pendek dan terlelap di tepi stadium sehingga matahari terbit


Babi babi yang tidak berpuas hati mula membuat kacau di luar stadium sehingga memaksa pihak bomba menyembur mereka dengan air. Ada babi yang berbaring buat buat mati dan ada pula yang berjalan mundar mandir tanpa rasa malu. Selamba giler babi babi nih.


Babi babi yang degil dan enggan bersurai telah ditahan dan di bawa ke kandang oleh pihak P***S


Ini adalah babi yang menang. Walau bagaimana pun, babi ini telah mengisytiharkan dirinya bebas daripada penganjur kerana babi ini mendakwa pihak penganjur telah tidak menghormati perasaan babi babi di seluruh dunia. Walaupun babi ini tidak berpuas hati, beliau tetap juga merembat piala dan hadiah kemenangan yang diberikan penganjur. Nak buat macam mana. Kalau tidak bukan babi namanya.


p/s : -

Pertama
- Makan babi, takper. Tapi jangan perangai pun macam babi.

Kedua - Jangan jadi babi.

Ketiga - Jangan amalkan minda kandang.

Keempat - Kalau tak puas hati, letak jawatanlah woi !! Apsal lak nak jadi bebas??! Kami pilih Pakatan Rakyat !! Kami bukan pilih hang kerana hang DAP !! Kami bukan pilih babi !! Bukan katak !! Tetapi Pakatan Rakyat !!

No comments:

Post a Comment