Saturday, August 8, 2009

KHAIRY JAMALUDDIN CABAR PEMUDA PAS UNTUK LANYAK DAP KERANA DAP HINA ISLAM - SELAYAKNYA UMNO DILANYAK DULU SEBELUM MELANYAK DAP




Ketua Budak Budak UMNO mencabar Pemuda PAS untuk duduk sepentas dengan Budak UMNO di Shah Alam pada 14 Ogos nanti bagi sama sama menyatakan bantahan kepada kelompok kelompok yang menghina Islam

Maknanya, Ketua Budak UMNO nak beritahu kita bahawa Budak UMNO lebih cintakan Islam berbanding Pemuda PAS sekiranya Pemuda PAS enggan melayan cabaran beliai tersebut.

Huummmm.......macam macam Ketua Budak UMNO yang "spe-sial" nih....

Aku yakin Ketua Pemuda PAS tidak akan melayan cabaran dangkal Ketua Budak UMNO nih kerana masing-masing tahu ke mana "hala" Ketua Budak UMNO nih.

Layakkah mamak "spe-sial" ini melanyak DAP sedangkan dalam UMNO sendiri pun terdapat makhluk makhluk yang pernah merendahkan dan memperlekehkan Islam serta hukumnya.

Antaranya, Islam mewajibkan kaum wanita muslim menutup aurat tetapi dalam UMNO, wanitanya membuka aurat macam Allah swt tu tak wujud.

Contoh yang ada adalah sangat jelas. RosmahMansor. Kalau nak contoh lain, lihat sajer bini Ketua Budak UMNO sendiri.

Lanyaklah makhluk dua ekor tu dulu sebelum ko lanyak DAP. Apa kita nak kecoh sangat jika benar DAP menghina hukum Islam? Mereka kan bukan Islam? Jadi, tidak pelik jika mereka menentang hukumIslam. Mereka tidak faham pun apa itu Islam.

Yang kita pelik dan sangsi adalah UMNO. Mengaku nak kepada hukum Islam tetapi dalam masa yang sama membakul sampahkan undang undang Islam. UMNO yang patut dilanyak sebenarnya.

Munafik lebih bahaya berbanding golongan bukan Islam. Maka, kewajaran untuk melanyak UMNO itu lebih utama berbanding melanyak DAP walaupun DAP juga kelihatan seperti cenderung untuk menafikanhukum Islam.

Kesimpulannya, tidak perlulah Ketua Budak UMNO mencabar Ketua Pemuda PAS untuk melanyak DAP kerana UMNO sendiri pun memperlekehkan hukum Islam.

Tidak perlu jugalah untuk Budak UMNO melanyak DAP kerana tidak ada bezanya di antara keduanya.

Jangan disibukkan punggong orang lain jika punggong sendiri pun tahi bertempek tempek.

No comments:

Post a Comment