Saturday, August 1, 2009

SELAMAT BERJUANG PARA DEMONSTRATOR




Semangat berkobar kobar nak sertai demo bantah ISA sampai tidur pun tak nyenyak. Pejam celik pejam celik dah pagi. Dah azan Subuh pun.

Hari nih aku dengan anak anak usrah aku akan sertai demo. Anak anak usrah aku nih adalah anak anak muda awal 20an yang baru kenal politik dan dakwah. Pendek kata, baru kenal PAS.

Parents mereka UMNO karat tetapi tak berani nak sanggah aku apabila anak anak mereka dengan aku. Mudah sikit kerja aku.

Kami akan gerak jam 9am dari rumah aku. Bukan apa, takut takut ada halangan di tengah jalan.

Buat sahabat sahabat yang "takut" nak sertai demo tetapi "bersemangat" berbicara tentang kebejatan UMNO, doakanlah keselamatan anak anak muda ini supaya perjuangan kita bisa mereka warisi nanti.

No comments:

Post a Comment