Tuesday, August 4, 2009

GELAGAT PEWARIS MENUNJUKKAN UMNO SEMAKIN BANGSAT DAN TAK KETAHUAN HALA



video


Memang muka tembok betullah anjing sekoq nih. Bercakap ikut sedap mulut jer. Main hembus jer.

Sebelum demonstrasi, bukan main lagi. Bercakap berdegar degar. Nak bertembunglah. Nak pertahankan hak Melayulah.


Sekarang nih dah lain lak jadinya. Bercakap seolah olah puak puak depa lak yang jadi mangsa.

Kalau nak cover malu pun, buatlah perkara yang nampak bermaruah sikit. Janganlah letak maruah hangpa "di celah kangkang" macam nih.


Yang heran tu, dah sedar takde saper yang nak sokong depa, tapi tetap dok melalut juga macam "70 000" sokong depa.
Memang giler babi puak puak nih.

Pergi jahanamlah !!

3 comments:

  1. sape khairul 2? merepek je lebih

    ReplyDelete
  2. Apahal la lu ni, maki hamun tak habis2?Bawa mengucap .....maki hamun tak berenti. jangan letak ayat Al Quran kalau asyik maki hamun orang. Beri imej buruk je.

    ReplyDelete
  3. ni dia si khairul yang dok merapu kat atas 2..mai sama2 baca blog ni http://dppks.blogspot.com

    ReplyDelete