Tuesday, August 4, 2009

VIDEO DEMO BANTAH ISA - TEMBERANG PEWARIS TAHAP BANJINGAN



video


Dengar sendiri. Hayati sendiri. Fahami sendiri. Nilai sendiri. Betapa haramjadahnya puak puak anak haram nih.

Cakap berdegar degar. Nak kerah 70 000 konon. Mana?!

Bila penyokong korang ciput sangat ala ala anak siput babi baru menetas, dan dan kata ikut arahan polis.


Polis minta "batal" dah lebih seminggu tapi hangpa berkeras juga kan? Macamlah mampu nak kerah puluh puluh ribu. Memang hamlaulah korang nih.


Korang ingat rakyat Malaysia nih bongok macam korang ker?!! Cukuplah sekadar korang jer bongok !! Tak payah nak bongokkan orang lain sama !!

Kalau nak cari gak pengikut, amek jer Ketua Pemuda PAS Kawasan XXX yang boleh tahan juga kebongokannya tu !!


Penipu tahap gampang lagi lahanat !!

No comments:

Post a Comment