Saturday, September 12, 2009

AKU AKAN TETAP KATA UMNO MUNAFIQ - SO WHAT??!



Setelah aku amat-amati berulang kali komen komen nakal itu, aku mengambil keputusan untuk "membiarkan Si Luncai terjun dengan keris serta dacingnya".

Aku tetap mengambil pendirian bahawa munafiq adalah lebih bahaya daripada kafir. Semut hitam di tempat terang mudah dilihat berbanding semut hitam di malam kelam.

Munafik adalah ibarat semut hitam di malam kelam.

Apa yang menghairankan adalah "why 3 4 ekor tu nak berasa hati" bila aku kata UMNO munafik? Termakan cili atau terkena getah?

Tak perlulah untuk bertanya soalan secara menyindir sebegitu kerana soalan soalan bodoh tidak mungkin dapat diilmiahkan.

Begitu juga minda yang diselaputi kemunafikan tidak mungkin dapat diselamatkan kecuali dengan izin Allah swt.

Nak marah? Marahlah. Nak maki aku? Makilah. Nak mencarut, carutlah. Ada aku kesah?

Aku akan tetap dengan pendirian aku. Munafiq lebih bahaya daripada kafir. UMNOlah munafik itu.

Kenapa aku tetap kata UMNO munafiq? Tak perlu banyak bunyi. Sendiri mau ingatlah.

6 comments:

  1. Munafiq kah umno?

    Memang Munafiq pun...

    Pemimpin laki bini bercakap tentang Islam. Dalam masa yang sama tuntutan asas wajib sebagai seorang Islam tak ikut.

    Ehhh... itu Munafiq ke..? Atau... Fasik? Atau... Kapiaq kot...? Aahhh... lantaklah Pemimpin Umno semua Hipokrit Agama pun, sejak dulu, kini dan mungkin selamanya... kalau tak berubah jugak.

    ha..ha..ha... tak gitu tuan blog... gua sokong sama lu... lain kali kalau dapat soalan bodoh, jawapan pun bodoh jugalah....

    ReplyDelete
  2. Pedulikan komen komen penjilat UMNO tu. Anggap jer mereka sebagai tidak tahu apa apa.

    ReplyDelete
  3. munafik itu umno...........umno itu lah munafik. umno lebih bahaya dari zionis.
    anda setuju???

    ReplyDelete
  4. Munafik itu sama sahaja tidak kira apa namanya.

    Sama ada UMNO mahupun Zionis, Abdullah ibn Ubay mahupun Najib ibn Razak, tidak ada bezanya.

    Bahayanya tetap lebih "sistematik" berbanding kafir.

    Nak marah? Marahlah. Ada aku kesah.....

    ReplyDelete
  5. Bila aku kata puak puak banjengan UMNO nih takde ilmu dan jahil, masing masing nak melenting.

    Tapi, memang nampak sangat kejahilannya tu.

    Antara nak mengaku dengan tak nak mengaku jer.

    ReplyDelete