Wednesday, September 9, 2009

PONDAN GEMUK ALA MAFIA BELAKANG KEDAI - PARPUKARI BUAT CATWALK




Seksi siootttt......tak pakai coli lagi hah. Perut macam bantal. Kembung semacam jer.

Siap buat catwalk lagi tu.

12 comments:

  1. mano photo....?? hahahahahahahahha

    ReplyDelete
  2. die ni pure melayu ke mapley?.. mapley mane leh masuk UMNO.. haha..! Kan UMNO khas tuk org MeLAYU je.. wakakak !! Barua + banjingan UMNO toi..

    ReplyDelete
  3. woooo aku nak beli sekor lah macam ni...nak sembelih buat korban raya haji nanti... perut saja dah 44kg tak masuk lagi peha, punggung, dada wooii ratus2 kg nih...

    ReplyDelete
  4. muraisenja,

    Perut dia u janganlah ambil. Simpan jer kat muzium untuk tatapan generasi masa depan. Spesis nih dah nak pupus dah.

    Pastu, kepala dia tu ko tanam baik baik. Kang kalau geng Hj Azmir tahu kat mana ko tanam kepala tu, takut diorang arakkan pulak.

    Puak puak Hj Azmir nih akan meroyan setiap kali tengok kepala.

    Takkan ko tak tahu hal tu?

    ReplyDelete
  5. salam pemburu syahid,

    sumpah kelakar entri ni..kahkahkahkah!!!!! huduh betul gemuk si penabur fitnah di atas tu, kesian nizar selalu jadi mangsa carut.

    ReplyDelete
  6. Salam Reformis Jalanan,

    Yang dalam gambar kat atas tu spesis hybrid. Kalau spesis asal yang "ori lagi tulen", u boleh tengok kat dalam kandang.

    I tak nak cakap apa nama spesis tu. I hanya nak bagi clue jer.

    Cluenya :-

    Hidung lonjong berlubang di depan.
    Kaki pendek berperut besar.
    Tidak berleher.
    Busuk lagi jijik.
    Degil.
    Boleh buat duit dalam masa pendek.
    Tembok kandang tidak terlalu tinggi. Kalau tinggi sangat pun takde guna sebab binatang nih tak boleh lompat. Perut dia berat.

    Cuba korang teka. Apa binatang tu?

    ReplyDelete
  7. aduyai sakit perut ana gelak....

    ReplyDelete
  8. ehm aduyai..
    lawak tol bce komen teman2.. (*_*)

    ReplyDelete
  9. Kalau kitorang tak bg komen pun si parpukari nih memang dah lawak dah.

    Kalau u tak percaya, cuba u tatap betul betul gambar parpukari buat catwalk tu.

    u agak agak, parpukari nih lenggang mak limah atau lenggang mummy jarum?

    ReplyDelete
  10. parpukari nih lenggang ROSMOH ala ATLANTUYA laaa

    ReplyDelete
  11. Yer ker?

    Lenggang altantoyot kot?

    Altantuya + boyot = altantoyot

    ReplyDelete