Thursday, September 3, 2009

SEMOGA ALLAH SWT MEMBERKATIMU WAHAI MURSYID AL-'AM





Siang malam TG Hj Nik Aziz berdoa demi masa depan Islam di tanahair kita. Air mata yang mengalir itu benar benar meruntun jiwa kami ahli bawahan.

Kegigihan perjuangan beliau tiada tandingan walaupun usia beliau kelihatan seperti tidak lagi mengizinkan beliau bergerak cergas. Apakan daya, cabaran mendatang tetap perlu beliau hadapi supaya jemaah PAS yang kita sayangi ini terus berada di jalan yang sepatutnya.


Wahai TG Nik Aziz,

Kami anak anak muda yang cintakan Islam sentiasa mendoakan keberkatan dari Allah swt untukmu. Kami sentiasa mendoakan agar Allah swt memanjangkan dan memberkati usiamu agar terus dapat membimbing kami ke jalan yang sepatutnya.

Kami berikrar akan terus membelamu selagi mana engkau membawa kami untuk mendaulatkan Islam. Kami berikrar akan terus bersamamu selagi mana engkau mentaati Allah dan Rasul-Nya. Kami akan tetap membelamu walau berhadapan dengan sesiapa sahaja selagi mana engkau ikhlas dalam perjuanganmu.


Wahai TG Hj Nik Aziz,


Doakan kami anak anak muda untuk terus istiqamah dengan perjuangan ini supaya daki daki munafiq itu dapat kami bersihkan. Doakan kegigihan yang ikhlas kerana Allah bagi kami supaya pengkhianat pengkhianat petualang perjuangan itu dapat kami hapuskan walau siapa pun dia.

Kami berikrar, air matamu tidak akan mengalir lagi. Malah, air matamu yang telah mengalir sebelum ini tidak akan kami persiakan. Kami anak anak muda yang cintakan Islam akan tetap menyayangimu selagi mana engkau mentaati Allah dan Rasul.

No comments:

Post a Comment