Tuesday, September 8, 2009

MEMUJUK PAS UNTUK DUDUK BERSAMA UMNO IBARAT MEMUJUK KUCING MEMAKAN SAYUR




Nampak gayanya UMNO masih terus terusan meracau dan mengigau. Ibarat "orang nak habis umur" yang mula dipertontonkan dosanya satu persatu di depan mata.

Ini racauan Najib di MRSM Kuala Krai :-

“Saya sanggup berunding dengan Pas untuk kepentingan Islam tetapi tidak rela UMNO dihina oleh sesiapa sahaja. Kalau nak buat, buat cara baik, jangan perkecil dan pertikai akidah kita, jangan kata kita luaran saja dalam tidak, sebab ini akan menimbulkan kekalutan dalam masyarakat, yang penting kita buat dengan baik.

“Penilaian sama ada yang kita buat diterima atau tidak, itu bukan kerja kita, kerja Allah. Jadi yang penting kita beri tumpuan pada cara UMNO untuk membangunkan umat Islam dan pada masa sama kita tidak lupa untuk berlaku adil kepada bukan Islam”.

Kau yang meminang orang lepas tu kau pula yang nak letak syarat. Gila gaban ker aper kau nih Najib? Huh?!

Kau tak sedar ker bahawa Islam Hadhari kau tu memang bukan Ialam yang diajarkan oleh Rasulullah saw?

Kalau kau nak ajak PAS duduk sekali, mudah jer. Bubarkan UMNO dan masuk PAS. Takde cara lain selain daripada tu.

Kalau kau nak kami tutup mulut dan mendiamkan akidah kau yang entah apa apa tu, samalah ibaratnya macam kami redha dengan kau dan puak puak kepala lembu tu.

Yang tak pernah jujur tu UMNO dan bukannya PAS. Kau jangan buat buat nyanyuklah Najib.

Kau ingat kezaliman UMNO tu boleh kami lupakan macam tu jer ker? Sudahlah Najib. Kalau kau nak masuk neraka, kau masuk dengan kabinet kau tu cukuplah. Hj Azmir kepala lembu tu kau jangan tinggalkan pulak. Dia dah lama bertungkus lumus nak ke neraka tu.

Kau nak adil kepada bukan Islam? Islam memang adil kepada semua tanpa mengira agama dan warna kulit. Yang kejam dan zalim nih kau dan UMNO jer. Kau jangan buat buat tak faham pulak Najib.

Memujuk PAS untuk duduk dengan UMNO ibarat memujuk kucing memakan sayur. Gila gaban punya kerja.

Tak tahulah kot kot ada lagi pimpinan PAS yang terliur dengan umpan cacing yang dihulurkan Najib nih.

Pergi mati laaaaa.....

No comments:

Post a Comment