Thursday, September 17, 2009

TUN DET - SAH UMNO MUNAFIQ



Sah UMNO munafiq !! Kali nih bukan aku yang kata tapi Tun Det yang kata.

Tun Det kata dia sikit pun tak kecil hati mahupun marah dengan usul perwakilan MIC yang mahu menghadiahkan kalungan selipar kepadanya. Katanya, usul itu tidak akan mendatangkan apa apa kesan pun kepada dirinya.

Malah, beliau langsung tidak kisah jika perwakilan MIC itu tidak memohon maaf kepadanya.

Apa yang beliau kesalkan adalah ke mana hilang suara suara itu ketika mana beliau dihina dan dikutuk oleh UMNO dulu.

Tun Det secara terang terangan bertanya ke mana hilang suara suara itu ketika Nazri dan bekas MB Kedah menghina beliau sehingga mencadangkan beliau disingkirkan daripada UMNO.

Beliau turut mempersoalkan kenapa hanya sekarang suara suara itu berbunyi sedangkan dulu sunyi senyap tidak berani bersuara.

Yang bersuara konon kononnya membela Tun Det itu bukanlah penyokong Tun Det tetapi merupakan pembodek tegar yang akan menjilat sesiapa juga yang mereka rasa dapat memberikan hasil kepada mereka.

Memang yang dibodek itu Tun Det tetapi matlamat bodek itu adalah Mukhriz. Yang dipuji adalah Tun Det tetapi yang dipuja adalah Mukhriz. Yang digosok adalah Tun Det tetapi yang dikilat adalah Mukhriz.

Bukannya kita tak tahu perangai jilat menjilat UMNO nih.

Pada aku, aku faham apa yang Tun Det cuba sampaikan. Tun Det - SAH UMNO MUNAFIQ !!

Woi Razali Ibrahim !! Woi KIMMA !! Woi IRIMM !! - Lain kali jilat lutut. Bukannya jilat kuku cengkam. Bodoh piang betullah korang nih.

Memang hamlau tahap lahabau puak puak nih....

No comments:

Post a Comment