Thursday, September 10, 2009

NAK BINCANG APA LAGI WAHAI NAJIB - UMNO ADALAH PENGKHIANAT KEPADA SEGALA GALANYA



Perpaduan apa lagi yang nak dibincangkan? Penyatuan apa lagi nak dimuzakarahkan? Kenapa UMNO tak habis habis meracau dan mengigau sejak kalah teruk dalam PRU Ke 12 yang lalu?

Macam macam UMNO hina TG Hj Nik Aziz. Macam mana UMNO buat untuk lagakan pimpinan PAS. Macam macam UMNO fitnah PAS. Nak bincang perpaduan apa lagi?

Yang khianati setiap perbincangan adalah UMNO. Yang mengkhianati setiap perjanjian adalah UMNO. Yang mengkhianati hak dan maruah Islam adalah UMNO. Yang memperbodohkan Melayu adalah UMNO. Nak bincang perpaduan apa lagi?

Aku cukup tak faham apabila bloggers UMNO menyeru ke arah perpaduan Melayu dan Islam apabila Najib tetiba mengigau ajak PAS duduk semeja.

Hangpa kata macam macam kepada TG Hj Nik Aziz. Malah, budak budak upahan hangpa kencing atas gambar TG Hj Nik Aziz dan gambar TG Hj Hadi. Nak bincang perpaduan apa lagi?

Parpukari masih maki hamun pimpinan kami. Parpukari masih tetap dengan carut carutan ke atas pimpinan kami. Nak bincang perpaduan apa lagi?

Cukup cukuplah UMNO. Cukuplah hanya anda yang ke neraka. Rakyat ini bukan sebodoh Parpukari dan gerombolannya.

Rakyat ini tidaklah sejahil Zahid Hamidi mahupun Mufti Harussani. Rakyat ini sedang menuju ke arah cahaya di hujung terowong.

Kebenaran akan mengatasi kebatilan dan kebatilan akan lenyap. UMNOlah kebatilan itu.

2 comments:

  1. SOKONG sangat kenyataan ini...Usah dihulurkan salam kepada org Islam yang khianati agamanya sendiri..Mereka tidak boleh kita wat damai..Buang masa dan tidak ada kepentingan dakwah pun..Dakwah makin tersekat jika mereka masih berkuasa.

    ReplyDelete
  2. Dakwah kepada ahli UMNO, takper. Tapi bukannya dakwah kepada UMNO !!

    ReplyDelete