Sunday, September 6, 2009

UMNO "PERJUANGKAN ISLAM" DENGAN CARUT CARUTAN DAN MAKI MAKIAN - PEJUANG ISLAM KEPALA BAPAK KAU



Sila teliti dan baca transkrip kata-kata yang diucapkan oleh Pengerusi Penaja Umno Cawangan Seksyen 23 semasa majlis dialog pemindahan kuil Hindu di Sekyen 19, Haji Azmir Md Zain:

“Woi, kaulah pengkhianat…pengkhianat agama lah pukimak!” cemuhnya.

Cemuhan itu disorak oleh beberapa individu lain yang dipercayaai dari kenalan rapat Hj. Azmir.

“Aku tak nak dengar kau cakap. Duduk! Duduk YB bodoh! Duduk.” cemuhnya.

“Hoi Khalid (Samad), kau duduk. Kau belum kenal aku siapa? Selepas ini, kau jangan turun Seksyen 23, kalau tidak, kau mati. Ini kawasan majoriti Melayu!”

“Bodoh punya wakil rakyat. Bodoh punya MB. Khalid (Ibrahim), kenapa kau cakap terketar-ketar. Kau gagap. Orang gagap tak boleh jadi MB (Menteri Besar)!”- Sumber: Zainulfaqar

(Seorang yang bergelar haji mencarut dan mengugut mahu membunuh YB Khalid Samad. Tinggi songkoknya itu tidak mencerminkan tingginya iman di dadanya.

Dia jugalah yang mengarak kepala lembu tempoh hari. Jadi, sudah terang lagi bersuluh bahawa niatnya bukanlah mahu menyelesaikan masalah, tetapi mahu menimbulkan masalah.)


Seterusnya, perhatikan pula gelagat beberapa orang manusia tidak bertamadun yang menjadi tukang provokasi dan pembuat kecoh di majlis diolog yang sepatutnya membincangkan perihal pemindahan kuil hindu di Seksyen 19.

Jika dilihat pada video yang disalin dan tampal di bawah ini jelas menunjukkan bahawa geng ini mula membuat kecoh seawal mereka melangkah masuk ke dalam dewan.

Siapakah mereka? Yang pasti sebahagiannya ialah dalang perarakan kepala lembu. Apa motif mereka? Adakah mereka sememangnya mahu mencetuskan rusuhan di Selangor seperti juga aksi memijak kepala lembu yang turut sama disertai oleh tuan haji di atas?

Adakah mereka mahu orang India melakukan sesuatu yang boleh mencetuskan kemarahan orang Melayu di Malaysia? Malang, persoalan ini sengaja dipinggirkan oleh KDN dan PDRM sehingga mencetuskan andaian, adakah semua perkara ini telah dirancang oleh pihak tertentu?


SUMBER
: www.duniacacamarba.blogspot.com

No comments:

Post a Comment