Thursday, September 10, 2009

ROSMAH "BERTADARUS" - JAMBUL TETAP MAINTAIN - PENTAS BAGAI NAK RAK TAPI JUZ 'AMMA JER DIA BACA




Last few days, Rosmah menyeru kita untuk mengekalkan amalan bertadarus walaupun di luar bukan Ramadhan. Seruannya bagus tetapi malangnya Rosmah tetap tidak mahu menerima Islam sebagai pegangan dan panduan hidup.

Maka, tidak ada bezalah di antara Rosmah dan Lim Guan Eng. Menyeru kepada Islam tetapi tidak berada di landasan yang ditetapkan oleh Islam.

Sekarang, Rosmah membuktikan pula beliau juga bertadarus di bulan mulia ini. Perbuatannya bagus tetapi malangnya aurat tetap "maintain". Bonggol unta tu tetap terbonjol juga.

Maka, tidak ada bezalah di antara Rosmah dan Nga Kor Ming. Membaca ayat al-Quran dan menyeru masyarakat ke aras kebaikan dengan ayat ayat itu tetapi tidak meletakkan Islam itu pada lidah, hati dan anggota.

Awas!, teman teman. Jangan tertipu. Sesumpah sedang menyamar menjadi hijau.

6 comments:

  1. Yup. Betul. Ana setuju.

    Tapi Najib kata "jangan pertikaikan akidah orang UMNO".

    Gila babi tahap gaban dah najib nih.

    ReplyDelete
  2. Ahahaha....Bik Mama bikin surpriseeeeee...... sapa dia betina gemok yang jeles dengan perempuan langsing hingga membunuh perempuan itu dengan bom C4.


    Sapa betul dapat hadiah isap kopek Bik Mama :))

    (ayat bawah tu tiru dari tukar Tiub)

    ReplyDelete
  3. Rosmoh, kan?

    Ayat yang anta tiru dari Tukar Tiub tu ada tak tanggungjawab tau.

    ReplyDelete
  4. Hidup Islam!! hancur Umno!! Umno pemunah ranah dan pemusnah Islam! Selagi mana ader umno, Islam takkan kuat di bumi Malaysia ini.. Islam cuba dikelirukan.. Selagi mana puak2 ni ada, selagi tulah kita akan disesatkan mereka kecuali org yang dapat hidayah..

    ReplyDelete